Poczta Polska S.A.
Dział Regionalny Sprzedaży Produktów Logistycznych
(Centrala Poczty Polskiej)
poszukuje kandydatów na stanowisko:
- utrzymywanie i rozwijanie pozytywnych relacji biznesowych z nowymi oraz dotychczasowymi klientami Poczty Polskiej S.A.
- realizację indywidualnych planów sprzedaży zgodnie ze strategią handlową POL,
- pozyskiwanie rentownej sprzedaży od nowych klientów,
- tworzenie i raportowanie zgodnie ze standardami przyjętymi w POL w wyznaczonym obszarze, prowadzenie kalendarza spotkań, realizację indywidualnego planu spotkań i raportowanie wizyt handlowych,
- przygotowywanie ofert dla klientów zgodnie z przyjętymi w POL standardami, przygotowywanie umów z klientami oraz koordynację ich właściwej realizacji,
- realizowanie założeń polityki cenowej i programów lojalnościowych,
- opiekę handlową nad klientami korzystającymi z usług POL, w tym maksymalizację sprzedaży od tych klientów, a także dbałość o spływanie należności od klientów,
- tworzenie i raportowanie list potencjalnych klientów (Target list), a także wysyłanych do klientów ofert.
- wykształcenia średniego, preferowane wyższe,
- doświadczenia w sprzedaży bezpośredniej oraz budowaniu relacji z Klientem,
- skuteczności w dążeniu do rezultatów,
- umiejętności rozwiązywania problemów,
- orientacji biznesowej i orientacji na klienta,
- umiejętności pracy pod presją czasu i wyniku,
- znajomości pakietu Ms Office,
- komunikatywności, wysokiej kultury osobistej, odpowiedzialności.
- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
- prawo jazdy kat. B.
- umowę o pracę,
- pakiet świadczeń socjalnych,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- możliwość skorzystania z pakietu ubezpieczeń grupowych i pakietu medycznego na atrakcyjnych warunkach,
- pracę w największej polskiej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Zachęcamy do udziału w rekrutacji także osoby z orzeczoną niepełnosprawnością, które spełniają określone powyżej kryteria kwalifikacyjne.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym