Poczta Polska S.A.
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- stabilne zatrudnienie oraz umowę o pracę,
- pensję zawsze na czas i premię,
- trzynastą pensję i dodatek stażowy,
- dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i karty Multisport.
- posiadasz wykształcenie średnie (mile widziane wyższe),
- posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku,
- bardzo dobrze obsługujesz pakiet Office – w szczególności MS Excel,
- znasz rynek usług logistycznych,
- jesteś osobą sumienną, skuteczną w działaniu, dokładną i dobrze zorganizowaną,
- posiadasz zdolności negocjacyjne i umiejętności sprzedażowe,
- posiadasz prawo jazdy kat. B.
- pozyskiwanie nowych klientów,
- utrzymywanie i rozwijanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami Poczty Polskiej S.A.,
- realizacja indywidualnych planów sprzedażowych,
- przygotowywanie ofert dla Klientów,
- sporządzanie umów oraz koordynacja ich właściwej realizacji,
- raportowanie zgodnie z przyjętymi standardami,
- tworzenie i raportowanie list potencjalnych klientów (Target list),
- prowadzenie i aktualizacja bazy danych Klientów
Zachęcamy także do aplikowania osoby z orzeczoną niepełnosprawnością,
powyżej 50 lat, po zwolnieniach lub po dłuższej przerwie w pracy.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym