Gastromania to zespół pasjonatów kochających branżę gastronomiczną, cukierniczą oraz piekarniczą. Gastromania powstała z pasji do gastronomii w jej profesjonalnej odsłonie. Jesteśmy po to aby wspierać, doradzać i pomagać w budowie biznesu naszych Klientów na najwyższym poziomie. Nasz zespół posiada wieloletnie doświadczenie na polskim ale także europejskim rynku profesjonalnych urządzeń gastronomicznych i cukierniczych. Efektem sukcesywnej pracy całego zespołu jest dynamiczny i ciągły rozwój firmy, dlatego szukamy zaangażowanych, pozytywnych, kreatywnych, otwartych na wiedzę i doświadczenia osób, chętnych zasilić Nasz Zespół.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za pozyskiwanie klientów, wyceny, planowanie i realizacje złożonych projektów inwestycyjnych oraz utrzymywanie poprawnych relacji z klientami na każdym etapie inwestycji. Poszukujemy specjalisty z doświadczeniem, który wykorzystując dotychczasowe partnerskie relacje będzie profesjonalnie zarządzał inwestycjami o charakterze kluczowym w ramach kontraktu B2B zapewniającego uczciwy udział w uzyskanej marży. Nietuzinkowego eksperta dla którego wyceny, specyfikacje sprzętowe, projekty budowlane oraz metodologia obsługi dużych klientów nie będą miały tajemnic. Osobę ceniąca konkret i szybkie decyzje, będącą jednocześnie pasjonatem kochającym branżę gastronomiczną, cukierniczą lub piekarniczą. Jeśli ponadto posiadasz trwałe i aktywne relacje biznesowe w branży urządzeń i akcesoriów gastronomicznych, cukierniczych, lodziarskich, barowych, kawowych, piekarniczych, masarskich, mleczarskich, piwowarskich lub hotelarskich a także produktów i półproduktów spożywczych oferowanych w tych branżach a dodatkowo jesteś gotów do współpracy w ramach umowy opartej o kontrakt B2B - nasza propozycja jest adresowana szczególnie w Twoim kierunku.
- pozyskiwanie nowych Klientów i realizację celów sprzedażowych,
- kompleksową i regularną obsługę Klienta na podległym terenie,
- pozyskiwanie, budowanie i utrzymywanie wzorowych i długoterminowych relacji handlowych z nowymi partnerami,
- tworzenie i przygotowywanie ofert handlowych dedykowanych pod indywidualne potrzeby Klienta,
- prezentację oferty zgodną ze standardami firmy.
- monitoring płatności obsługiwanych klientów na podległym terenie.
- ciągły rozwój kompetencji.
- posiadasz minimum 3 letnie doświadczenie pracy w charakterze przedstawiciela handlowego, opiekuna kluczowych klientów lub opiekuna projektów obsługującego branżę HORECA (szczególnie w zakresie akcesoriów, opakowań, sprzętu gastronomicznego, piekarniczo-cukierniczego lub chłodniczego),
- dobrze znasz branżę HORECA, dostawców oraz posiadasz aktywne relacje z klientami,
- jesteś w stanie udokumentować swoje osiągnięcia skutecznego zarządzania projektami w branży HORECA,
- posiadasz doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz organizacyjne,
- potrafisz sprawnie koordynować wiele działań jednocześnie,
- posiadasz prawo jazdy kategorii B,
- jesteś dyspozycyjny i gotowy do wyjazdów służbowych,
- jesteś dojrzały, wytrwały, samodzielny ale także pomysłowy i kreatywny,
- potrafisz praktycznie korzystać z systemów CRM, oprogramowania CAD oraz pakietu MS Office,
- znasz język angielski lub niemiecki na poziomie co najmniej komunikatywnym.
- szacunek, uczciwość, szczerość i współpracę fair-play,
- umowę opartą o kontrakt b2b,
- jasne warunki finansowe,
- wsparcie Opiekunów,
- atrakcyjny, przejrzysty i bardzo motywujący system wynagrodzeń zależny od wyników pracy,
- narzędzia pracy (telefon, laptop, samochód służbowy),
- wyjazdy na szkolenia w kraju i za granicą,
- autonomię w pracy,
- elastyczny czas pracy.