IBS Scherer jest wiodącym producentem i dostawcą urządzeń do mycia części i odtłuszczania powierzchni a także specjalnych środków czyszczących „Made in Germany”.
Od ponad 50 lat firma IBS oferuje przyjazne dla środowiska i użytkownika kompleksowe rozwiązania do czyszczenia i konserwacji powierzchni przemysłowych dla wszystkich gałęzi przemysłu. Sprawdzona technologia IBS jest z powodzeniem stosowana w całej Europie.
Pragniemy wzmocnić nasz zespół sprzedaży w Polsce i poszukujemy:
Przedstawiciel handlowy w branży B2B z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Łódź
Będziesz twarzą marki najwyższej jakości - IBS i reprezentował naszą firmę lokalnie. Będziesz inspirować naszych klientów swoim otwartym podejściem, a tym samym przyczyniać się do zrównoważonego rozwoju naszych relacji biznesowych.
Jako przedstawiciel handlowy jesteś odpowiedzialny za poszerzanie istniejących relacji z klientami oraz istniejących klientów kluczowych, a także pozyskiwanie nowych klientów we wszystkich sektorach (przemysł, produkcja, działy/warsztaty utrzymania ruchu i napraw wszelkiego rodzaju (pojazdy użytkowe i szynowe). , maszyny rolnicze, budowlane itp.).
W trakcie spotkań sprzedażowych będziesz udzielał indywidualnych porad dotyczących zastosowania produktów oraz będziesz przeprowadzał demonstracje i prezentacje naszych produktów, w tym produktów do czyszczenia i konserwacji.
Oczekujemy:
- Radości ze sprzedaży i kontaktów z klientami
- Pracy zorientowanej na klienta i sukces
- Dobrej znajomości języka niemieckiego w mowie i piśmie na potrzeby szkoleń i komunikacji wewnętrznej mowie i piśmie - warunek konieczny.
- Idealnie byłoby, gdybyś zajmował się bezpośrednią sprzedażą produktów technicznych lub miał doświadczenie / wcześniejszą wiedzę w zakresie przemysłowych środków czyszczących / technologii, czyszczenia powierzchni, produktów do konserwacji
- Wysokie poczucie odpowiedzialności, motywacji i chęci do uczenia
- Umiejętności obsługi komputera i pakietów biurowych
- Umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne oraz pewność siebie
Oferujemy:
- Pracę w firmie z 50-letnim doświadczeniem na rynku i z szerokim portfolio własnych produktów - wszystko Made in Germany
- Pracę średniej wielkości firmie rodzinnej zarządzanej przez właścicieli, z krótkimi procesami decyzyjnymi i komunikacyjnymi
- Pewną i dającą możliwość rozwoju pracę w firmie nastawionej na rozwój
- Wynagrodzenie zorientowane na sukces, obejmujące świadczenia socjalne, uzgodnione cele prowizyjne i premiowe
- Samochód służbowy do użytku prywatnego, smartfon
- Najlepsza wiedza branżowa wynikająca z lat międzynarodowej działalności
- Najnowocześniejsza technologia komunikacyjna i sprzęt IT
- Szkolenia produktowe i sprzedażowe oraz profesjonalne wsparcie osobiste
Proces rekrutacji prowadzimy w oparciu o szybką informację zwrotną, a rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się on-line w formie wideospotkania.
Po spotkaniu rekrutacyjnym podejmujemy bezpośrednią ostateczną decyzję najpóźniej w ciągu 7 dni.