"Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego.
W skład Grupy Progres wchodzą aktualnie cztery, niezależne linie biznesowe: Progres HR – w obszarze pracy tymczasowej, Progres Consulting – odpowiadająca za doradztwo biznesowe i szkolenia oraz Progres Permanent Recruitment – specjalizująca się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego oraz wyższego szczebla. W bogatym portfelu oferowanych usług, znajduje się również Progres Advanced Solutions – linia oferująca nowatorskie, zaawansowane rozwiązania, mające na celu optymalizację procesów oraz kosztów zatrudnienia.
Znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 18 sprawnie funkcjonującym oddziałom."
Obecnie dla naszego Klienta z branży usług telekomunikacyjnych, poszukujemy Kandydata na stanowisko:
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- Obsługa Klientów z rynku małych i średnich firm na terenie Bydgoszczy lub Kalisza
- Odpowiedzialność za osiągane wyniki i raportowanie
- Zarządzanie otrzymanym portfelem Klientów
- Zdobywanie nowych kontaktów biznesowych
- Utrzymywanie dobrych relacji biznesowych
Od Kandydatów wymagamy:
- Wykształcenia minimum średniego
- Doświadczenia w sprzedaży i budowaniu relacji z Klientami
- Chęci poszerzania wiedzy z zakresu nowych technologii telekomunikacyjnych
- Skuteczności i zaangażowania w realizację celów
- Prawa jazdy kat. B
Nasz Klient oferuje:
- Umowę o pracę
- Stałą podstawę i atrakcyjny system prowizyjny uzależniony od osiąganych rezultatów
- Niezbędne narzędzia pracy: telefon, samochód
- Możliwość uczestniczenia w szkoleniach