Grizzly Polska Sp. z o.o.
Nasza firma specjalizuje się w tworzeniu jednego z najmocniejszych i uniwersalnych systemów odkurzających na świecie. Grizzly w Polsce z siedzibą w Pile istnieje od 1997 roku i zajmuje się sprzedażą bezpośrednią Systemu Grizzly oraz urządzeń czyszczących. System Grizzly posiadamy na prawie wyłączności. Na Systemie Grizzly pracuje już kilkadziesiąt tysięcy firm w całej Europie (Hiszpania, Włochy, Szwajcaria, Polska). Nasze urządzenia znajdują swoje zastosowanie w branżach, takich jak: budowlana, spożywcza, w zakładach produkcyjnych, zakładach mechaniki samochodowej, przemyśle chemicznym, odlewniach, hutach oraz w obiektach użyteczności publicznej.
Przed wysłaniem aplikacji obowiązkowo proszę odwiedzić naszą stronę internetową:
www.grizzly-polska.pl oraz www.grizzly.pl
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za sprzedaż produktów Grizzly oraz utrzymywanie kontaktów z nowymi i dotychczasowymi klientami, na wyznaczonym terenie. Wszystkie spotkania umawiane są przez Dział Telemarketingu z jednodniowym wyprzedzeniem.
Istnieje możliwość awansu zawodowego na stanowisko Regionalnego Kierownika Sprzedaży, co będzie wiązało się z posiadaniem własnej sieci Handlowców oraz otrzymaniem dodatkowych profitów.
Uczciwości, rzetelności, pracowitości, dobrej organizacji czasu, wysokiej kultury osobistej, pozytywnej energii, otwartości na ludzi, umiejętności szybkiego uczenia się.
Nasza firma stawia na osoby posiadające "żyłkę do handlu", które mają doświadczenie zarówno zawodowe, jak i życiowe. Mile widziani renciści i emeryci.
Warunkiem koniecznym jest uczestnictwo w rozmowie kwalifikacyjnej, która odbywa się (w zależności od ilości kandydatów) w siedzibie firmy (Piła) lub na terenie województwa, w którym poszukujemy pracownika.
- bardzo dobre umiejętności interpersonalne, w tym łatwość w nawiązywaniu nowych kontaktów
- uczciwość, systematyczność
- wysoka kultura osobista
- mile widziane osoby, które ukończyły 50 roku życia (renciści i emeryci)
- prawo jazdy kat. B, doświadczenie w prowadzeniu samochodu
- dobra znajomość obsługi komputera, w tym MS Office, Excel
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę / własnej działalności (ustalane indywidualnie na rozmowie kwalifikacyjnej)
- niezbędne narzędzia pracy (telefon, samochód służbowy, sprzęt prezentacyjny)
- nieodpłatne szkolenie (III - etapowe) w miejscu zamieszkania aż do momentu uzyskania pełnej gotowości do samodzielnej pracy na rynku
- pełne wsparcie Działu Handlowego oraz Działu Telemarketingu
- możliwość awansu na Regionalnego Kierownika Sprzedaży (własna sieć sprzedaży na podległym terenie + dodatkowe profity finansowe)
- wynagrodzenie podstawowe oraz prowizję
- dodatkową premię za przekroczenie progów sprzedażowych (szczegóły ustalane na rozmowie kwalifikacyjnej)