Scania Polska S.A jest generalnym dystrybutorem i przedstawicielem Scania CV AB, światowego lidera w produkcji pojazdów ciężarowych przeznaczonych do ciężkiego transportu, autobusów miejskich i turystycznych oraz silników przemysłowych i morskich. Scania Polska S.A oferuje szeroki wachlarz usług dodatkowych, m.in. umowy obsługowo-naprawcze, szkolenia kierowców w Szkole Jazdy Scania, 24h serwis drogowy Scania Assistance, wynajem krótkoterminowy oraz usługi leasingowe Scania Finance Polska. Pozycja Scania na polskim rynku i rozwinięta sieć serwisów dają użytkownikom pojazdów Scania w Polsce gwarancję usług na najwyższym poziomie. Dodatkowe informacje na stronie internetowej www.scania.pl
Poszukujemy kandydata na stanowisko:
Osoba ta będzie odpowiedzialna za:
- aktywny kontakt z Klientami polegający na oferowaniu usług serwisowych;
- stałe śledzenie zapotrzebowania lokalnego rynku transportowego na usługi serwisowe;
- przygotowywanie oraz realizację sezonowych kampanii warsztatowych;
- promowanie usług serwisowych za pomocą lokalnych środków przekazu;
- sprzedaż kontraktów serwisowych we współpracy z Działem Handlowym i Biurem Obsługi Klienta;
- promowanie usług z zakresu likwidacji szkód powypadkowych;
- promowanie usług z zakresu obsługi naczep oraz wyposażenia dodatkowego;
- dbanie o należyty wizerunek serwisu;
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie;
- doświadczenie w branży motoryzacyjnej;
- znajomość lokalnego rynku transportowego;
- odpowiedzialność, skrupulatność i sumienność;
- energia zawodowa, dynamizm działania i odporność na stres;
- wysoka kultura osobista i umiejętność współpracy z Klientami oraz z zespołem warsztatu;
- prawo jazdy kat. B (mile widziane C, D i E);
- komunikatywna znajomość języka angielskiego mile widziana;
Oferujemy:
- atrakcyjne warunki pracy w renomowanej, stabilnej firmie;
- wynagrodzenie adekwatne do zajmowanego stanowiska;
- atrakcyjny pakiet socjalny;
- możliwość rozwoju zawodowego;