W związku z dynamicznym rozwojem, hurtownia farmaceutyczna
poszukuje pracowników na stanowisko:
- Utrzymywanie kontaktu z klientami,
- Rozszerzanie koszyka zakupowego i zdobywanie nowych klientów.
- Doskonałych umiejętności prezentacji i negocjacji,
- Skuteczności i silnej orientacji na wyniki,
- Umiejętności analitycznych,
- Wysokiej kultury osobistej i prezencji,
- Wykształcenia średniego lub wyższego,
- Własnej działalności gospodarczej lub jej założenia,
- Dobrej znajomości Office Word i Excel,
- Prawa jazdy kat. B,
- Doświadczenia w branży będzie dodatkowym atutem kandydata.
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- Możliwość realizacji własnych koncepcji i podnoszenia kwalifikacji,
- profesjonalne szkolenia,
- narzędzia niezbędne do realizacji zadań.
Poznaj
Salus International Sp. z o.o.
Salus International Sp. z o.o. istnieje od 1991 r. i jest jedną z liczących się hurtowni farmaceutycznych na rynku polskim. Misją naszej firmy jest kompleksowa obsługa farmaceutyczna aptek szpitalnych, otwartych, hurtowni oraz gabinetów stomatologicznych dbając przy tym o dobro i zdrowie pacjentów, a praca u nas - przygodą, która daje szansę tworzenia i realizacji niepowtarzalnych pomysłów. Cenimy ludzi ambitnych, uparcie dążących do celu, którzy z pasją podchodzą do życia i pracy. O wyborze kandydatów decydują kwalifikacje oraz umiejętności wymagane na oferowanym stanowisku.