Opis stanowiska: Pełna opieka nad klientem (koordynacja całego przebiegu realizowanych zleceń) Rozwój i systematyzowanie współpracy na dedykowanym portfelu klientów; Nadzór nad terminowością wykonywanych zleceń, badań; Kreowanie, wdrażanie i zapewnianie wysokich standardów obsługi;...
specjalista mid / senior / menedżer umowa o pracę pełny etat
1 dni
Planowanie i projektowanie strategii sprzedażowej dla klientów B2B w obszarach Mobile lub Fix lub ICT; Projektowanie niestandardowych rozwiązań technicznych i biznesowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb Klientów B2B; Bezpośrednia współpraca z siecią sprzedaży; Realizacja celów...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Norwegian teams to deliver the best solutions available on...
starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
6 dni
Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie i rozwój portfela Kluczowych Klientów poprzez personalizowane oferty usług. Udział w formułowaniu i wdrażaniu strategii dla Kluczowych Klientów. Negocjacje handlowe i budowanie długotrwałych relacji z klientami. Mentoring młodszych doradców....
starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
13 dni
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie i rozwój biznesu w sektorze Klientów Kluczowych poprzez sprzedaż specjalistycznych i szytych na miarę usług. Aktywny udział w przygotowaniu i realizacji strategii biznesowej dla Klientów Kluczowych. Prowadzenie negocjacji biznesowych. Nawiązywanie,...
specjalista mid / senior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
1 dni
Sprawdź swój codzienny plan treningowy Czynny udział w procesie zamykania miesiąca/roku; Przygotowywanie sprawozdań finansowych oraz pakietów konsolidacyjnych; Sporządzanie kalkulacji CIT i podatku odroczonego; Przygotowanie raportów GUS; Obsługa audytu; Udział w projektach takich jak:...
Sprawdź swój codzienny plan treningowy Twoimi zadaniami będą czynności operacyjne związane z obsługą kluczowych klientów biznesowych, Codziennym wyzwaniem będzie wspieranie klienta kluczowego i budowanie relacji, a Twój sukces mierzony będzie poziomem jego zadowolenia, Do Twoich zadań...
starszy specjalista (senior) / menedżer umowa o pracę pełny etat
12 godz.
What we do: As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a world...
Opis stanowiska: Pełna opieka nad klientem (koordynacja całego przebiegu realizowanych zleceń) Rozwój i systematyzowanie współpracy na dedykowanym portfelu klientów; Nadzór nad terminowością wykonywanych zleceń, badań; Kreowanie, wdrażanie i zapewnianie wysokich standardów obsługi;...
Zadania: obsługa partnerów biznesowych z całego świata, pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych z zagranicy, utrzymanie dobrych relacji biznesowych, realizacja planów sprzedażowych, współpraca z zespołem ds. sprzedaży i innymi działami firmy w celu zapewnienia wsparcia dla partnerów.
ColianS.A. to dynamicznie rozwijająca się polska grupa kapitałowa, specjalizująca się w produkcji, dystrybucji oraz sprzedaży artykułów spożywczych. Funkcjonujemy w obrębie trzech dywizji biznesowych: słodyczy, kulinariów (przypraw, bakalii) i napojów. Na nasze portfolio składają się znane, lubiane marki: Solidarność, Goplana, Grześki, Familijne, Jeżyki, Jutrzenka, Akuku!, Appetita, Siesta, Hellena.
Zatrudniamy obecnie około 2600 pracowników na terenie całej Polski.
W chwili obecnej w ramach rozwoju struktury poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Przedstawiciel handlowy ds. Kluczowych Klientów
Miejsce pracy: Poznań
Nr Ref.: PHdsKK
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
realizację strategii firmy na powierzonym terenie w kanale nowoczesnym
w zakresie marek Appetita i Hellena
utrzymywanie trwałych relacji z klientami,
dbałość o odpowiednią ekspozycję towaru na półce,
dbałość o realizację celów dystrybucyjnych na hali,
prowadzenie negocjacji handlowych.,
Od kandydatów oczekujemy:
przynajmniej dwuletniego doświadczenia w handlu w branży FMCG,
minimum rocznego doświadczenia we współpracy z sieciami handlowymi,
minimum średniego wykształcenia,
znajomości standardów półki,
szeroko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych,
umiejętności wykorzystania technik sprzedaży,
odpowiedzialności i samodzielności,
prawa jazdy kat. B
gotowość do współpracy na zasadach własnej działalności
Kandydatom oferujemy:
możliwość zdobywania doświadczeń w firmie będącej liderem w branży FMCG,
pracę samodzielną i pełną wyzwań,
samochód służbowy, telefon komórkowy oraz środki wspierające realizację planów.
Opis stanowiska: Pełna opieka nad klientem (koordynacja całego przebiegu realizowanych zleceń) Rozwój i systematyzowanie współpracy na dedykowanym portfelu klientów; Nadzór nad terminowością wykonywanych zleceń, badań; Kreowanie, wdrażanie i zapewnianie wysokich standardów obsługi;...
specjalista mid / senior / menedżer umowa o pracę pełny etat
1 dni
Planowanie i projektowanie strategii sprzedażowej dla klientów B2B w obszarach Mobile lub Fix lub ICT; Projektowanie niestandardowych rozwiązań technicznych i biznesowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb Klientów B2B; Bezpośrednia współpraca z siecią sprzedaży; Realizacja celów...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Norwegian teams to deliver the best solutions available on...
starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
6 dni
Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie i rozwój portfela Kluczowych Klientów poprzez personalizowane oferty usług. Udział w formułowaniu i wdrażaniu strategii dla Kluczowych Klientów. Negocjacje handlowe i budowanie długotrwałych relacji z klientami. Mentoring młodszych doradców....
starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
13 dni
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie i rozwój biznesu w sektorze Klientów Kluczowych poprzez sprzedaż specjalistycznych i szytych na miarę usług. Aktywny udział w przygotowaniu i realizacji strategii biznesowej dla Klientów Kluczowych. Prowadzenie negocjacji biznesowych. Nawiązywanie,...
specjalista mid / senior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
1 dni
Sprawdź swój codzienny plan treningowy Czynny udział w procesie zamykania miesiąca/roku; Przygotowywanie sprawozdań finansowych oraz pakietów konsolidacyjnych; Sporządzanie kalkulacji CIT i podatku odroczonego; Przygotowanie raportów GUS; Obsługa audytu; Udział w projektach takich jak:...
Sprawdź swój codzienny plan treningowy Twoimi zadaniami będą czynności operacyjne związane z obsługą kluczowych klientów biznesowych, Codziennym wyzwaniem będzie wspieranie klienta kluczowego i budowanie relacji, a Twój sukces mierzony będzie poziomem jego zadowolenia, Do Twoich zadań...
starszy specjalista (senior) / menedżer umowa o pracę pełny etat
12 godz.
What we do: As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a world...
Opis stanowiska: Pełna opieka nad klientem (koordynacja całego przebiegu realizowanych zleceń) Rozwój i systematyzowanie współpracy na dedykowanym portfelu klientów; Nadzór nad terminowością wykonywanych zleceń, badań; Kreowanie, wdrażanie i zapewnianie wysokich standardów obsługi;...
Zadania: obsługa partnerów biznesowych z całego świata, pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych z zagranicy, utrzymanie dobrych relacji biznesowych, realizacja planów sprzedażowych, współpraca z zespołem ds. sprzedaży i innymi działami firmy w celu zapewnienia wsparcia dla partnerów.