Tworzymy dla naszych klientów spersonalizowane rozwiązania – świadczymy kompleksowe usługi w zakresie wynajmu i serwisu tekstyliów dla każdego rodzaju działalności. Oferujemy odzież ochronną i roboczą, maty podłogowe oraz urządzenia z szeroko rozumianego zakresu utrzymania czystości.
Współpracujemy z tysiącami europejskich przedsiębiorstw, które zapewniają produkty i usługi, będące częścią naszego codziennego życia. Nasi klienci mają pewność, że produkty, których potrzebują będą we właściwym miejscu o właściwym czasie – czyste i sprawdzone. 45 000 naszych pracowników w 28 krajach czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem tego procesu.
Aktualnie do naszego zespołu sprzedażowego poszukujemy osoby na stanowisko:
- Blisko 50,000 pracowników
- Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
- Obsługujemy 400,000 klientów
- Generujemy €3.1 miliarda obrotu
- Wykonywanie planów sprzedaży u istniejących klientów w podległym obszarze (województwo wielkopolskie, zachodniopomorskie, lubuskie),
- Zwiększanie obrotu, portfela produktów, satysfakcji oraz rentowności u stałych klientów,
- Planowanie, umawianie wizyt handlowych, regularne spotykanie się i utrzymywanie kontaktu z istniejącymi kluczowymi klientami firmy,
- Tworzenie ofert handlowych dla kluczowych klientów firmy,
- Negocjowanie i renegocjowanie kontraktów, przygotowywanie zmian w umowach,
- Prowadzenie i uaktualnianie indywidualnej bazy istniejących kluczowych klientów,
- Podejmowanie działań, zapobiegających wycofywaniu się kluczowych klientów ze współpracy z firmą,
- Dostarczanie wiarygodnych informacji i rzetelnych prognoz sprzedaży,
- Rozwój i nieustanna dbałość o jak najlepsze relacje z klientami w powierzonym regionie.
- Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- Doświadczenie w sprzedaży B2B i prowadzeniu negocjacji handlowych,
- Prawo jazdy kat B,
- Dobra znajomość pakietu MS Office,
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
- Praktyczna znajomość zasad prowadzenia negocjacji,
- Wysoka kultura osobista,
- Nastawienie na wynik,
- Dobra organizacja pracy własnej i samodzielność w działaniu,
- Gotowość do wyjazdów służbowych,
- Odpowiedzialność, uczciwość, umiejętność znajdowania rozwiązań,
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
- Swobodna atmosfera pracy
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych
- Samochód służbowy do użytku prywatnego
- Work-life balance
- Samodzielność w planowaniu swojego dnia pracy
- Umowa o pracę i przejrzyste warunki wynagrodzenia
- Liczne konkursy sprzedażowe z wycieczkami zagranicznymi
- Liczne szkolenia i konferencje sprzedaży
Poznaj
Elis Polska
Elis to międzynarodowy lider usług wynajmu i serwisu odzieży roboczej, ochronnej, mat podłogowych, urządzeń higienicznych, a także rozwiązań z zakresu urzymania czystości. Codziennie 50 000 pracowników w 28 krajach dba o zachowanie odpowiednich warunków pracy w zakładach produkcyjnych, laboratoriach, fabrykach, kuchniach czy biurach. Troszczymy się o to, by pracownicy naszych Klienów mogli bezpiecznie realizować swoje zadania w czystości i komforcie.