Jesteśmy jedną z dziesięciu największych agencji pracy i doradztwa personalnego w Polsce. Na rynku działamy od 2006r. Kapitał firmy jest w 100 proc. polski. Posiadamy 20 Centrów Rekrutacyjnych w całym kraju, w przeliczeniu na pełne etaty zatrudniamy ponad 20 tysięcy pracowników.
- prowadzenie negocjacji handlowych w procesie sprzedaży
- doradztwo techniczne
- prezentowanie produktów sprzedażowych u Klienta oraz informowanie o nowościach i zmianach w ofercie
- nawiązywanie długotrwałych relacji biznesowych z obecnymi i potencjalnymi Klientami
- opieka nad Klientami w okresie użytkowania sprzedanych maszyn
- udział w targach regionalnych organizowanych przez Klienta
- szczegółowe raportowanie
- wykształcenie średnie lub wyższe techniczne
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- dyspozycyjność, operatywność, odporność na stres
- łatwość nawiązywania kontaktów
- samodyscyplina, umiejętność organizacji pracy własnej
- prawo jazdy kat B
Mile widziane:
- znajomość języka angielskiego/włoskiego
Cechy idealnego kandydata:
- wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne
- znajomość technik negocjacji
- umiejętność budowania oraz utrzymywania relacji z Klientem
- samodyscyplina
- stabilne warunki zatrudnienia oraz długotrwałą współpracę
- samodzielne i odpowiedzialne stanowisko
- wyposażenie w dodatkowe narzędzia pracy
- dodatkowe wynagrodzenie w formie premii sprzedażowej
- pakiet szkoleń wdrożeniowych
Poznaj
InterKadra Sp. z o.o.
InterKadra to jedna z dziesięciu największych agencji pracy i doradztwa personalnego w Polsce, obecna na rynku od 2006 roku. Zatrudniamy ponad 14 000 pracowników rocznie, współpracując zarówno z międzynarodowymi korporacjami, jak i mniejszymi firmami z sektora MŚP – również na rynkach zagranicznych. Naszą misją jest zapewnienie personelu o odpowiednich kwalifikacjach na czas i w odpowiedniej ilości. Gwarantujemy jakość potwierdzoną certyfikatami ISO 9001:2015 oraz ISO 27001:2017.