Progres Permanent Recruitment to lider rozwiązań HR w dziedzinie rekrutacji stałych. Już od 15 lat wspieramy przedsiębiorstwa w całej Polsce w doborze inżynierów, kadry zarządzającej, specjalistów, menadżerów w sektorach takich jak BPO, Logistics, Engineering, Finance, IT, Sales & Marketing. Należymy do Grupy Progres – eksperta w zakresie nowoczesnych usług HR dla biznesu, działającego w ponad 20. prężnie rozwijających się oddziałach na terenie całego kraju. Zaufało nam już ponad 1300 firm.
Aktualnie dla naszego Klienta - firmy, która jest producentem wyposażenia dla placówek edukacyjnych prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy:
- Umawianie i prowadzenie spotkań z aktualnymi Klientami, którymi są placówki edukacyjne: żłobki, przedszkola, szkoły podstawowe i średnie,
- Pozyskiwanie nowych Klientów,
- Współpraca, opieka oraz doradztwo produktowe,
- Prezentacja oferty firmy,
- Przygotowywanie ofert oraz negocjacje handlowe,
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy,
- Budowanie biznesu relacyjnego.
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenia minimum średniego,
- Warunek konieczny - doświadczenie sprzedażowe w branży edukacyjnej lub wydawniczej,
- Gotowości do pracy w terenie,
- Biegłej obsługi komputera w środowisku Windows,
- Bardzo dobrej umiejętności nawiązywania kontaktów z klientami i podtrzymywania pozytywnych relacji,
- Systematyczności w działaniu, samodzielności oraz odpowiedzialności,
- Prawo jazdy kat. B
Nasz Klient oferuje:
- Zatrudnienie w oparciu o dogodną formę (umowa o pracę lub kontrakt),
- Wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjny system prowizyjny,
- Szkolenia handlowe i produktowe,
- Samochód oraz niezbędne narzędzia do wykonywania tej pracy.