Ogłoszenie numer: 8262351, z dnia 2023-05-31
Balcer
Jesteśmy 100% polską firmą z polskim kapitałem zajmująca się eksportem produktów rolno-spożywczych. W związku z rozwojem poszukujemy osoby do wsparcia działu sprzedaży i kontroli jakości
Przedstawiciel handlowo-marketingowy
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Praca biurowo-terenowa (2-3 dni w biurze, 2dni wyjazdy na 4-8h, 1 dzień całodniowy wyjazd)
- W biurze: prowadzenie kampanii mailingowych, obsługa social media, pomoc w sprzedaży
- W terenie: kontrola produktów wysyłkowych połączona z tworzeniem materiału in situ dla kampanii
- Nowe stanowisko, wymagające samodzielności lub doświadczenia w marketingu internetowym.
Przyuczenie do kontroli jakości produktów gwarantowane przez firmę. Dla osób z wiedzą z zakresu kontroli jakości możliwość odbycia kursów z zakresu marketingu internetowego
Wymagania
- Wykształcenie: nieważne, jeśli ktoś posiada doświadczenie z prowadzeniem kampanii i social media
- Prawo jazdy kat. B konieczne
- Doświadczenie: mile widziane w marketingu, kontroli jakości lub sprzedaży regionalnej
- Języki: polski biegły, mile widziany angielski
- Umiejętność IT: office, email, kampanie mailingowe, prowadzenie social media, obróbka grafiki i wideo, mile widziana również dobra ogólna wiedza z zakresu IT (sieci, software, hardware, www)
- Stworzenie od podstaw wizerunku i marketingu internetowego firmy
- Dobry stan zdrowia: praca terenowa związana z przebywaniem na chłodniach w niskiej temperaturze
- Zamieszkanie: Warszawa/Łódź lub rejon pomiędzy Warszawą a Łodzią
Oferujemy
- Pracę w przyjaznym zespole
- Różne formy zatrudnienia
- Dogodna lokalizacja biura: Praga Północ, niedaleko Dworzec Warszawa Wschodnia
- Po okresie próbnym auto służbowe
- Bezpłatny parking dla pracowników
Benefity:
- Forma współpracy: umowa o pracę, b2b, umowa zlecenie, umowa o dzielo
- Atrakcyjne wynagrodzenia / poziom wynagrodzenia*
- Świąteczne bonusy
- Wygodna lokalizacja biura
- Nowoczesne i komfortowe biuro
- Nowoczesne narzędzia pracy
- Samochód służbowy do celów prywatnych
- Bezpłatny parking dla samochodów pracowników
- Parking dla rowerów
- Elastyczne godziny pracy/ work – life balance
- Open space
- Kawa w biurze
- Szkolenia dla pracowników/ udział w konferencjach
- Dofinansowanie kursów/ studiów
- Możliwości rozwoju/ awansu
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.