Opis stanowiska
• Odbieranie połączeń przychodzących na infolinię
• Przyjmowanie i wyjaśnianie zgłoszeń reklamacyjnych
• Obsługa korespondencji wewnętrznej między oddziałami firmy na całym świecie
• Obsługa Klientów z zakresu wystawionych faktur
• Otwieranie numerów account number dla Klientów międzynarodowych
• Wprowadzanie danych do bazy komputerowej
• Przygotowywanie zestawień na potrzeby działu
Wymagania:
• Doświadczenie w pracy w obsłudze Klienta/Call Center International
• Wykształcenie średnie
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego- warunek konieczny
• Wysokie umiejętności komunikacyjne/interpersonalne
• Postawa prokliencka
• Wysoka kultura osobista/słowa
• Zaangażowanie i odpowiedzialność
• Bardzo dobra obsługa komputera i programów MS Office
Oferta
• Umowa o pracę tymczasową na pełen etat
• Możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowej firmie
• Pakiet szkoleń
• Przyjazną atmosferę w pracy
• Bezpłatny dojazd do miejsca pracy
Zadzwoń: 696 025 488
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.