Eurotel S.A. jest firmą ogólnopolską.
W 2006 roku z sukcesem zadebiutował na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.
Więcej informacji o firmie na stronie internetowej pod adresem www.eurotel.pl
W związku z dynamicznym rozwojem Firma Eurotel S.A. poszukuje pracownika do obsługi klienta detalicznego w wolno stojącym dedykowanym punkcie sprzedaży.
Zatrudnione osoby będą odpowiedzialne za prowadzenie Autoryzowanego Punktu Sprzedaży i Serwisu platformy cyfrowej telewizji nc+, aktywnej sprzedaży oferty „nc+" wraz z wszechstronną obsługą Klienta, do sprzedaży produktów HDTV, oraz obsługę posprzedażną w punkcie sprzedaży zlokalizowanym na pasażu Centrum Handlowego w m.. Elbląg.
Po 1. etapie współpracy i zadowalających wynikach sprzedaży możliwa jest współpraca na zasadzie samodzielnego prowadzenia Punktu Sprzedaży, podpisanie Umowy Partnerskiej + pakiet wsparcia od Agenta Eurotel S.A..
- kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży i obsługa Klienta/prowadzeniu Punktu Sprzedaży (APS)- warunek konieczny. Rekomendowane branże usług telekomunikacyjnych/bankowych/ubezpieczenia/energia/RTV-SAT,
- samodzielność, umiejętność zarządzania ludźmi,
- energicznych osób z minimum średnim wykształceniem,
- znajomość pakietu MS Office, internet IE,
- gotowość do pracy zmianowej, również w weekendy,
- predyspozycje do szybkiego przyswajania wiedzy,
- zaangażowanie i ukierunkowanie do osiągania założonych celów,
- budowanie pozytywnych relacji z Klientami,
- WYMAGANA podstawowa znajomość branży TV Sat/, oraz doświadczenie w zakresie obsługi Klienta w punkcie sprzedaży usług,
- gotowość do samodzielnego prowadzenia Punktu Sprzedaży i rozwoju zawodowego w ramach istniejącej lokalizacji APS.
- umowę o pracę - motywacyjny system wynagrodzeń,
- wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników (podstawa + premia za wykonanie założonych planów sprzedaży, bonusy),
- możliwość zdobycia doświadczenia przy sprzedaży nowoczesnych usług platformy cyfrowej, oraz produktów HDTV,
- zaawansowany pakiet szkoleń,
- ciekawą pracę w prężnie rozwijającej branży multimedialnej,
- stabilne zatrudnienie - możliwość rozwoju zawodowego,
- (po 1. etapie) współpracę na podstawie Umowy Partnerskiej i samodzielne prowadzenie APS,
- rozwój w istniejącej strukturze sprzedaży,
- Wsparcie merytoryczne i Finansowe Agenta.