Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Administracji

    Fresenius   Chełm    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  część etatu
    21 godz.
    Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków.
  • Specjalista ds. szkoleń

    FUNDACJA CENTRUM ROZWIĄZAŃ BIZNESOWYCH   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Jako Specjalista/tka ds. szkoleń będziesz odpowiedzialny za: Realizację projektów szkoleniowych; Tworzenie i przygotowywanie ofert szkoleniowych i przetargowych; Prowadzenie dokumentacji biurowej i szkoleniowej; Przygotowywanie harmonogramów zajęć dla realizowanych szkoleń; Organizację i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych

    STRABAG Sp. z o.o.   Chełm    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania bieżąca obsługa administracyjna biura budowy, przygotowywanie standardowych pism i dokumentów, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, przesyłkami kurierskimi oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w biurze, rejestracja i archiwizacja dokumentów w bazach...
  • Starszy Specjalista ds. Administracyjno-Biurowych

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Zakres obowiązków: Zarządzanie delegacjami i wyjazdami pracowników. Przetwarzanie faktur i rachunków. Przygotowywanie dokumentów przetargowych. Rozliczanie wydarzeń naukowych. Zarządzanie stroną internetową i planami zajęć. Archiwizacja dokumentacji. Koordynacja przepływu dokumentów na wydziale.
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje główne zadania w pracy to: Zarządzanie kancelarią, w tym organizacja spotkań i podróży służbowych. Tworzenie projektów pism i dokumentacji. Obsługa korespondencji. Przekierowywanie połączeń telefonicznych. Zarządzanie dokumentacją. Wsparcie organizacyjne dla Rektora i Prorektorów.
  • Specjalista w Wydziale Organizacyjnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, Zarzecz 13B    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: obsługę wpływającej dokumentacji w EZD, redagowanie projektów pism związanych z bieżącym funkcjonowaniem Wydziału, prowadzenie rejestrów Wydziału Organizacyjnego, przygotowywanie dokumentacji przetargowej na usługi oraz zakupy,...
  • Główny Specjalista w Wydziale Opłat

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, Żelazna 59A    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: samodzielne przygotowywanie opinii, stanowisk oraz interpretacji przepisów prawa, a także udzielanie wyjaśnień i konsultacji w zakresie administracyjnych kar pieniężnych oraz opłat za usługi wodne. udział przy opracowywaniu wytycznych,...
  • Młodszy Specjalista w Dziale Opłat w Zarządzie Zlewni

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Koszalin, ul. Zwycięstwa 111    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: udział w prowadzeniu i obsługa spraw związanych z opłatami za usługi wodne, prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach opłat, współpracę przy ustalaniu opłaty stałej i zmiennej oraz sporządzanie informacji o opłacie i...
  • Starszy referent w Sekcji Finansowej Wydziału Neofilologii

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny Liczba etatów: 1 Główne obowiązki: Prowadzenie ewidencji, wystawianie oraz rozliczanie służbowych wyjazdów krajowych i zagranicznych pracowników. Przyjmowanie, ewidencja, rozliczanie, wystawianie faktur i rachunków. Przygotowywanie...
  • Referent / Specjalista administracyjny w Kancelarii Rektora

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do obowiązków pracownika będzie należała obsługa organizacyjno-techniczna Prorektorów, w tym m.in.: prowadzenie i obsługa Kancelarii, prowadzenie terminarza Kancelarii, organizacja spotkań, koordynacja podróży służbowych, przygotowywanie projektów pism i dokumentów, obsługa...
Zobacz więcej ofert pracy

Protokolant sądowy

Sąd Okręgowy w Lublinie
Ryki
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
867 dni temu

Ogłoszenie numer: 6782451, z dnia 2022-03-31

Ogłoszenie Dyrektora Sądu Okręgowego w Lublinie

o konkursie na umowę o pracę na czas określony w celu zastępstwa

za nieobecnego urzędnika w Sądzie Rejonowym w Rykach

 

Dyrektor Sądu Okręgowego w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 43  ogłasza konkurs na umowę o pracę na czas określony w celu zastępstwa za nieobecnego urzędnika w pełnym wymiarze czasu pracy w Sądzie Rejonowym w Rykach, który zarejestrowany jest pod numerem D. Kd. 111-7/22 – stanowisko p.o. protokolanta sądowego.

Protokolant sądowy

Miejsce pracy: Ryki

Nr Ref.: D. Kd. 111-7/22

 

Opis stanowiska

  1. protokołowanie przebiegu rozpraw i posiedzeń sądowych;
  2. rozpisywanie sesji;
  3. wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem akt spraw sądowych;
  4. wykonywanie zarządzeń oraz poleceń służbowych.

Wymagania

  1. pełna zdolność do czynności prawnych;

  2. nieposzlakowana opinia;

  3. niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;

  4. nieprowadzone przeciwko osobie postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;

  5. wykształcenie średnie (zdany egzamin maturalny);

  6. posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku.

Wymagania dodatkowe (preferowane):

  1. znajomości techniki pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym, znajomość edytora tekstowego Word lub OpenOffice;

  2. biegła umiejętność pisania na komputerze (mile widziana umiejętność pisania bezwzrokowego);

  3. komunikatywność;

  4. odporność na stres;

  5. umiejętność sprawnej organizacji pracy;

  6. umiejętność pracy w zespole.

Wymagane dokumenty:

  1. własnoręcznie podpisany list motywacyjny o przyjęcie na umowę na zastępstwo (ze wskazaniem sygnatury konkursu);
  2. własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zgodnie z załącznikiem nr 1;
  3. własnoręcznie podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji, zgodnie z załącznikiem nr 2;
  4. Informacja w zakresie przetwarzania danych osobowych dla kandydatów do pracy, zgodnie z załącznikiem nr 3;
  5. własnoręcznie podpisane oświadczenie o posiadanej pełnej zdolności do czynności prawnych;
  6. własnoręcznie podpisane oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;
  7. własnoręcznie podpisane oświadczenie o niekaralności za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
  8. kserokopia świadectwa maturalnego lub innego dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie.

Załączniki wymienione w wymaganych dokumentach dostępne na stronie internetowej Sądu Rejonowego w Rykach w zakładce Oferty pracy.

Do wymaganych dokumentów kandydat może dołączyć inne odpisy zaświadczeń o ukończonych kursach i nabytych uprawnieniach związanych z etatem na który się zgłasza.

 

Dokumenty należy składać pocztą na adres: Sąd Okręgowy w Lublinie 20-076 ul. Krakowskie Przedmieście 43 z dopiskiem KONKURS do dnia 7 kwietnia 2022 r. (liczy się data stempla pocztowego).


Konkurs przeprowadzany będzie w trzech etapach przez komisję powołaną przez Dyrektora Sądu Okręgowego w Lublinie:

  1. pierwszy etap – weryfikacja dokumentów;
  2. drugi etap – praktyczny sprawdzian umiejętności;
  3. trzeci etap – rozmowa kwalifikacyjna.

Przewidywany termin zatrudnienia: kwiecień 2022 r.

 

Sposób informowania:

1) Informacja o zakwalifikowaniu kandydatów do kolejnych etapów konkursu umieszczona
będzie na stronie BIP Sądu Okręgowego w Lublinie www.lublin.so.gov.pl , zakładce „Oferty pracy. Ogłoszenie zostanie opublikowane w PUP w Rykach.

2) Dodatkowe informacje dotyczące ogłoszonego konkursu w tutejszym Sądzie można uzyskać telefonicznie w Oddziale Kadr Sądu Okręgowego w Lublinie – tel. 81 46-01-052 oraz w Sądzie Rejonowym w Rykach – tel. 81 – 865 60 51 wew. 307.

Oferujemy

  1. umowę o pracę na czas określony w pełnym wymiarze czasu pracy;
  2. wynagrodzenie miesięczne brutto: 3.5 00 zł oraz dodatek za wysługę lat pracy zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 3 marca 2017 r. w sprawie stanowisk i szczegółowych zasad wynagradzania urzędników i innych pracowników i innych pracowników sądów i prokuratury oraz odbywania stażu;
  3. świadczenia z funduszu socjalnego.

Informacja w zakresie przetwarzania danych osobowych dla kandydatów do pracy

 

Informacja zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej RODO.

Administratorem danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Prezes lub Dyrektor Sądu Okręgowego w Lublinie, odpowiednio do zakresu realizowanych zadań, ul. Krakowskie Przedmieście 43, 20-076 Lublin. We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych kontaktować się można z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem poczty e-mail: iod@lublin.so.gov.pl, pisemnie pod adresem ul. Krakowskie Przedmieście 43, 20-076 Lublin lub pod numerem telefonu: 81 46 01 192.

Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, a po jego zakończeniu, za zgodą kandydata, dane mogą zostać wykorzystane do sporządzenia listy rezerwowej kandydatów.

Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tzn. przetwarzanie na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze oraz art. 6 ust. 1 lit. a) RODO - przetwarzanie na potrzeby prowadzenia listy rezerwowej kandydatów odbywa się na podstawie zgody osób, których dane dotyczą;

Dokumentacja kandydatów, którzy w wyniku konkursu zostali umieszczeni na liście rezerwowej przetwarzana jest do czasu ogłoszenia kolejnego konkursu, nie dłużej niż rok. Dokumentacja pozostałych kandydatów przetwarzana jest do dnia zakończenia procesu rekrutacyjnego. Następnie dokumentacja jest archiwizowana zgodnie z instrukcją kancelaryjną obowiązującą u administratora oraz ustawą o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych mają Państwo prawo do złożenia wniosku o dostęp do danych, sprostowanie (poprawienia) danych, które są nieprawidłowe lub niekompletne, usunięcie danych przetwarzanych bezpodstawnie, ograniczenie przetwarzania w przypadku wątpliwości co do prawidłowości danych lub zasadności ich przetwarzania.

W tych przypadkach, gdy przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, mają Państwo prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w tych przypadkach, gdy przetwarzanie Państwa danych narusza przepisy prawa. 

Administrator nie zamierza ujawniać danych osobowych żadnym odbiorcom, o których mowa w art. 4 pkt. 9 RODO. Dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej z wyłączeniem sytuacji wynikających z przepisów prawa.

Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa, w szczególności z art. 221 § 1 Kodeksu pracy lub informacji o karalności, jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne. 

Administrator nie będzie podejmować decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym profilować przetwarzanych danych osobowych.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Administracji

    Fresenius   Chełm    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  część etatu
    21 godz.
    Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków.
  • Specjalista ds. szkoleń

    FUNDACJA CENTRUM ROZWIĄZAŃ BIZNESOWYCH   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Jako Specjalista/tka ds. szkoleń będziesz odpowiedzialny za: Realizację projektów szkoleniowych; Tworzenie i przygotowywanie ofert szkoleniowych i przetargowych; Prowadzenie dokumentacji biurowej i szkoleniowej; Przygotowywanie harmonogramów zajęć dla realizowanych szkoleń; Organizację i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych

    STRABAG Sp. z o.o.   Chełm    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania bieżąca obsługa administracyjna biura budowy, przygotowywanie standardowych pism i dokumentów, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, przesyłkami kurierskimi oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w biurze, rejestracja i archiwizacja dokumentów w bazach...
  • Starszy Specjalista ds. Administracyjno-Biurowych

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Zakres obowiązków: Zarządzanie delegacjami i wyjazdami pracowników. Przetwarzanie faktur i rachunków. Przygotowywanie dokumentów przetargowych. Rozliczanie wydarzeń naukowych. Zarządzanie stroną internetową i planami zajęć. Archiwizacja dokumentacji. Koordynacja przepływu dokumentów na wydziale.
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje główne zadania w pracy to: Zarządzanie kancelarią, w tym organizacja spotkań i podróży służbowych. Tworzenie projektów pism i dokumentacji. Obsługa korespondencji. Przekierowywanie połączeń telefonicznych. Zarządzanie dokumentacją. Wsparcie organizacyjne dla Rektora i Prorektorów.
  • Specjalista w Wydziale Organizacyjnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, Zarzecz 13B    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: obsługę wpływającej dokumentacji w EZD, redagowanie projektów pism związanych z bieżącym funkcjonowaniem Wydziału, prowadzenie rejestrów Wydziału Organizacyjnego, przygotowywanie dokumentacji przetargowej na usługi oraz zakupy,...
  • Główny Specjalista w Wydziale Opłat

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, Żelazna 59A    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: samodzielne przygotowywanie opinii, stanowisk oraz interpretacji przepisów prawa, a także udzielanie wyjaśnień i konsultacji w zakresie administracyjnych kar pieniężnych oraz opłat za usługi wodne. udział przy opracowywaniu wytycznych,...
  • Młodszy Specjalista w Dziale Opłat w Zarządzie Zlewni

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Koszalin, ul. Zwycięstwa 111    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: udział w prowadzeniu i obsługa spraw związanych z opłatami za usługi wodne, prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach opłat, współpracę przy ustalaniu opłaty stałej i zmiennej oraz sporządzanie informacji o opłacie i...
  • Starszy referent w Sekcji Finansowej Wydziału Neofilologii

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny Liczba etatów: 1 Główne obowiązki: Prowadzenie ewidencji, wystawianie oraz rozliczanie służbowych wyjazdów krajowych i zagranicznych pracowników. Przyjmowanie, ewidencja, rozliczanie, wystawianie faktur i rachunków. Przygotowywanie...
  • Referent / Specjalista administracyjny w Kancelarii Rektora

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do obowiązków pracownika będzie należała obsługa organizacyjno-techniczna Prorektorów, w tym m.in.: prowadzenie i obsługa Kancelarii, prowadzenie terminarza Kancelarii, organizacja spotkań, koordynacja podróży służbowych, przygotowywanie projektów pism i dokumentów, obsługa...