Międzynarodowa firma deweloperska realizująca inwestycje mieszkaniowe poszukuje Kandydatek/ów na stanowisko Project Technical Manager.
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za techniczny nadzór nad wszystkimi etapami inwestycji, tworzenie harmonogramów i budżetów oraz monitorowanie ich zgodności z założeniami, a także nadzór nad pracami Generalnego Wykonawcy.
Project Technical Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Organizowanie oraz zarządzanie projektami inwestycyjnymi związanymi z budownictwem mieszkaniowym;
- Koordynowanie projektu i odpowiedzialność za jego przebieg zgodnie z wymaganiami firmy na wszystkich etapach;
- Koordynowanie fazy projektowej, przygotowawczej i etapu budowlanego;
- Koordynacja robót z ramienia inwestora, kontraktowanie i aneksowanie umów;
- Współpraca z firmami zewnętrznymi oraz instytucjami w zakresie uzyskania wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych i pozwoleń;
- Tworzenie budżetów oraz harmonogramów potrzebnych do prawidłowego przebiegu inwestycji oraz bieżące monitorowanie realizacji prac pod kątem zgodności z harmonogramem, warunkami umowy oraz założonym budżetem;
- Nadzór nad pracami Generalnego Wykonawcy;
- Koordynacja i nadzór prac związanych ze zmianami lokatorskimi oraz robotami wykończeniowymi
- Przekazanie lokali klientom zgodnie z zobowiązaniami zawartymi w umowach deweloperskich;
- Odpowiedzialność za terminowe oddanie budynków do użytkowania;
- Uzgadnianie umów przyłączeniowych i kompleksowych sprzedaży z dostawcami mediów.
Wymagania:
- Minimum kilkuletnie doświadczenie w prowadzeniu z ramienia inwestora inwestycji mieszkaniowych jako Project Manager;
- Praktyczna znajomość prawa budowlanego i etapów procesu inwestycyjnego;
- Umiejętność zarządzania zespołem podwykonawców i własnym;
- Umiejętność zarządzania pracami Generalnego Wykonawcy;
- Doświadczenie w koordynacji pracy biura projektowego;
- Doświadczenie w przygotowywaniu budżetów i harmonogramów projektu, a także przetargów;
- Umiejętność rozwiązywania problemów;
- Umiejętności komunikacyjne;
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację.
Oferujemy:
- Pełną wyzwań, pasjonującą pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku;
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia (wynagrodzenie + pakiet socjalny – opieka medyczna, ubezpieczenie, etc);
- Pracę w gronie profesjonalistów i ekspertów na rynku nieruchomości;
- Realne możliwości rozwoju w firmie co roku zwiększającej swoje udziały na rynku.