Ogłoszenie numer: 48239, z dnia 2008-08-19
ISG Personalmanagement
Naszym klientem jest spółka deweloperska istniejąca na rynku polskim od 2000 roku, która jest częścią grupy kapitałowej mającej ponad 30 lat doświadczenia na międzynarodowym rynku nieruchomości, realizator prestiżowych inwestycji w całej Polsce.
Nasz Klient w zwiazku z intensywnym rozwojem do swojego biura w Warszawie poszukuje doświadczonej osoby na stanowisko:
Project Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: 20286
Opis stanowiska
- Opracowanie w oparciu o wytyczne Inwestora załozeń do koncepcji projekt - Przygotowanie konkursu i wybór projektanta - Negocjacje z wykonawcami i dostawcami - Przeprowadzenie i kontrolowanie wszystkich procedur dotyczących uzyskiwania pozwoleń zwiazanych z procesami inwestycyjnymi; kontakt z instytucjami zewnętrznymi - Organizacja procesu budowy - Uzgadnianie z Inwestorem, Działem Marketingu i projektantami adresata standardów inwestycji - Analiza zmian projektowych i technologicznych oraz ich zatwierdzanie - Opracowanie harmonogramów szczegółowych dotyczących realizacji i zapewnienie ich zgodności z wytycznymi Inwestora - Kierowanie, nadzorowanie oraz koordynacja pracy architektów, inżynierów, projektantów, doradców, wykonawców, inspektorów nadzoru, i innych zaangażowanych przy realizacji projektu - Nadzór nad budową w zakresie prawidłowego realizowania zasad, w szczególności kontrola harmonogramu rzeczowego i finansowego oraz nadzór w zakresie utrzymywania standardów i jakości wykonania - Przygotowanie i przedstawianie sprawozdań z procesu realizacji projektu oraz rozwiązywanie problemów technicznych - Udział w ocenie nowych terenów inwestycyjnych i nieruchomości: wstępne rozeznanie warunków inwestycji: wstępne uzgodnienia z dostawcami mediów, administracją, sąsiadami, itp.Wymagania
- Pełne wyższe wykształcenie, najlepiej Inżynieria Lądowa lub Budownictwo, ew. Architektura - Specjalność najlepiej konstrukcyjno-budowlana, budownictwo ogólne, mieszkaniowe, przemysłowe lub wodne - Uprawnienia budowlane wykonawcze - Minimum 12 lat pracy; w tym kilka lat na budowie przy nadzorowaniu i organizowaniu procesów inwestycyjnych - Znajomość procedur administracyjnych związanych z procesami inwestycyjnymi i nieruchomościami (znajomość procedur FIDIC mile widziana) - Umiejętność organizowanie konkursów i przetargów na projektowanie, wybór wykonawcy, itd. - Znajomość obsługi komputera MS Office (MS Project-mile widziana) - Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację, znajomość rosyjskiego lub innych języków – mile widziana - Łatwość nawiązywania kontaktów, wysoka kultura osobista - Poczucie odpowiedzialności i odporność na stres - Umiejętność pracy w zespoleOferujemy
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze - Atrakcyjne wynagrodzenie - Stałe zatrudnienie - Ciekawy pakiet szkoleń - Możliwość rozwoju zawodowegoProsimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.