Trebbi Polska to niezależna profesjonalna spółka konsultingowa świadcząca dopasowane do indywidualnych potrzeb naszych klientów usługi zarządzania projektem i doradztwa w zakresie nieruchomości i budownictwa.
Spółka Trebbi Polska została utworzona w ramach rozwoju grupy Trebbi we współpracy z zespołem brytyjskich ekspertów w celu świadczenia specjalistycznych usług konsultingowych z zakresu budownictwa i nieruchomości. Trebbi Polska to eksperci o wieloletnim doświadczeniu w pracy z wielonarodowymi klientami w Polsce oraz budowane przez ostatnie 30 lat międzynarodowe doświadczenie Rodziny Trebbi. Oferując usługi zespołu konsultantów specjalizujących się w różnych dziedzinach, Trebbi Polska posiada unikalną zdolność wspierania inwestorów i klientów korporacyjnych, którzy rozwijają swoją działalność w Europie.
Zarządzanie projektami z branży budowlanej, min: budowa, prace wykończeniowe, prace aranżacyjne, doradztwo techniczne, due diligence, w szczególności:
- zarządzanie grupą projektów od fazy koncepcji / wizji, po odbiory związane z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie oraz okres gwarancji;
- przeprowadzanie przetargów, negocjacje i podpisywanie umów;
- przygotowanie i kontrola budżetów oraz harmonogramów;
- nadzór, koordynacja i odbiory prac;
- przygotowywanie raportów;
- zarządzanie zespołem inżynierów oraz zewnętrznych konsultantów / specjalistów;
- doradztwo techniczne;
- przygotowywanie technicznych due diligence;
- wsparcie klienta w dyskusjach oraz negocjacjach.
- 5 lat doświadczenia na stanowisku PM;
- 7 lat aktywnego doświadczenia w budownictwie;
- uprawnienia budowlane bez ograniczeń;
- gotowość do podróży służbowych na terenie kraju;
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, umożliwiającym swobodne porozumiewanie się oraz słownictwa technicznego;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- umiejętność zarządzania podległym zespołem inżynierów;
- znajomość technik zarządzania budową w formule z generalnym wykonawcą i Construction Management;
- znajomość Ms Office oraz programów MS Project, Norma Pro i AutoCad;
- możliwość sporadycznego wykorzystywania uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w rozumieniu Prawa Budowlanego.
- ciekawą pracę pełną wyzwań w międzynarodowej firmie realizującej duże projekty nieruchomościowe oraz współpracującej na co dzień z międzynarodowymi klientami;
- bliską współpracę z ekspertami w branży;
- eealną możliwość nabycia nowych kompetencji oraz intensywnego rozwoju;
- umowę o pracę na pełen etat;
- pakiet multisport;
- prywatną opiekę zdrowotną;
- ubezpieczenie grupowe.