Kim jesteśmy?
Jesteśmy jednym ze światowych liderów w branży telemedycyny, współpracującym z największymi światowymi firmami ubezpieczeniowymi i assistance. Działamy obecnie w 7 językach i planujemy szybko rozszerzyć działalność na nowe rynki i linie produktów, aby w niedługim czasie stać się światowym dostawcą usług telemedycznych.
Szukamy Ciebie, ponieważ:
W dynamicznym tempie eskalujemy działania na kolejne rynki zagraniczne. Naszym klientom chcemy zapewnić usługi najwyższej jakości począwszy od etapu wdrożenia technicznego naszych rozwiązań. Każde wdrożenie to osobny projekt, który musi przebiegać sprawnie i skutecznie.
W tej roli będziesz odpowiedzialny/-a za:
- wdrażanie naszych rozwiązań u nowych klientów zagranicznych (firmy ubezpieczeniowe, przychodnie)
- dostosowanie produktów i ich funkcjonalności zgodnie z potrzebami i wymaganiami klienta oraz ustaleniami z Sales przy ścisłej współpracy z IT,
- szybkie reagowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klienta w kontekście funkcjonowania platformy,
- edukowanie klientów w zakresie korzystania z naszych rozwiązań,
- analizowanie danych ilościowych i jakościowych w celu identyfikowania obszarów wymagają T cych usprawnień.
Jesteś idealnym kandydatem/kandydatką, jeżeli:
- znasz język angielski na poziomie C1/C2,
- posiadasz doświadczenie w podobnej roli i branży (SaaS, nowe technologie),
- miałeś/-aś okazję współpracować ściśle z IT,
- możesz pochwalić się wykształceniem technicznym (kierunek Informatyka lub pokrewne) lub znajomością podstawowych zagadnień technicznych (API, JSON, konsola),
- działasz szybko, rzeczy się dzieją,
- dobrze czujesz się w zmiennym i dynamicznym środowisku (startup w fazie dużych wzrostów).
- Tego nie oczekujemy, ale byłoby bardzo przydatne:
- masz supermoc zamieniania problemów klientów na taski w Jirze,
- masz super-supermoc znajomość SQL.
Dlaczego warto? To Cię może przekonać:
- współudział w rewolucjonizowaniu branży usług medycznych,
- możliwość współpracy z doświadczonymi profesjonalistami,
- elastyczny czas pracy,
- możliwość szybkiego rozwoju wraz z rozwojem firmy,
- wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i osiąganych KPIs (preferowana forma współpracy UZ lub B2B),
- udział w szkoleniach/warsztatach z zewnętrznymi ekspertami i praktykami biznesu,
- nielimitowany dostęp do konsultacji z lekarzami Telemedi.co