HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Project Manager
Miejsce pracy: Wałbrzych
Nr ref.: 1112774
Dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej firmy zlokalizowanej w Wałbrzychu, poszukujemy osoby na stanowisko Project Manager.
Celem Project Manager’a będzie nadzór oraz koordynacja prac inżynierskich związanych z projektowaniem, budową i instalacją stanowisk, oraz relokacjami maszyn i linii produkcyjnych. Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in. organizacja pracy zespołu inżynierskiego, nadzór nad przygotowaniem i postępem prac oraz przeprowadzanie odbiorów prac zakończonych. Project Manager odpowiadać będzie również za reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami na etapie ofertowania oraz realizacji projektów. Manager ma za zadanie brać czynny udział w procesie sprzedaży i pozyskania nowych klientów jako wsparcie techniczne.
Kandydaci powinni posiadać kilkuletnie doświadczenie w pracy przy projektach w firmie o podobnym profilu działalności (budowa maszyn, instalacje, relokacje, integratorzy i firmy inżynierskie). Ważnym jest aby kandydat posiadał kilkuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym, zarządzając zespołem oraz posiadał wyższe techniczne wykształcenie. Dodatkowo, język angielski na bardzo dobrym poziomie oraz znajomość rysunku technicznego są warunkiem koniecznym.
Klient oferuje możliwość zatrudnienia i rozwoju w międzynarodowej, dynamicznej organizacji. Poza stałym wynagrodzeniem firma oferuje coroczne premie, rewizję wynagrodzeń, pakiet Medicover oraz multisport, a także dofinansowanie do posiłków. Przyszły pracownik otrzyma również możliwość doszkalania, a także jasno określoną ścieżkę awansu.
Celem Project Manager’a będzie nadzór oraz koordynacja prac inżynierskich związanych z projektowaniem, budową i instalacją stanowisk, oraz relokacjami maszyn i linii produkcyjnych. Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in. organizacja pracy zespołu inżynierskiego, nadzór nad przygotowaniem i postępem prac oraz przeprowadzanie odbiorów prac zakończonych. Project Manager odpowiadać będzie również za reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami na etapie ofertowania oraz realizacji projektów. Manager ma za zadanie brać czynny udział w procesie sprzedaży i pozyskania nowych klientów jako wsparcie techniczne.
Kandydaci powinni posiadać kilkuletnie doświadczenie w pracy przy projektach w firmie o podobnym profilu działalności (budowa maszyn, instalacje, relokacje, integratorzy i firmy inżynierskie). Ważnym jest aby kandydat posiadał kilkuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym, zarządzając zespołem oraz posiadał wyższe techniczne wykształcenie. Dodatkowo, język angielski na bardzo dobrym poziomie oraz znajomość rysunku technicznego są warunkiem koniecznym.
Klient oferuje możliwość zatrudnienia i rozwoju w międzynarodowej, dynamicznej organizacji. Poza stałym wynagrodzeniem firma oferuje coroczne premie, rewizję wynagrodzeń, pakiet Medicover oraz multisport, a także dofinansowanie do posiłków. Przyszły pracownik otrzyma również możliwość doszkalania, a także jasno określoną ścieżkę awansu.