Ogłoszenie numer: 1111354, z dnia 2016-05-26
IDEA HR Doradztwo Personalne (nr agencji 10618) świadczy wysokiej jakości usługi z zakresu rekrutacji stałych, pracy tymczasowej, szkoleń i coachingu oraz doradztwa HR. Łączymy wieloletnie doświadczenie menedżerskie w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi z praktyczną wiedzą oraz zrozumieniem indywidualnych potrzeb naszych klientów.Oferujemy naszym klientom praktyczne rozwiązania, nowatorskie podejście oraz współpracę opartą na zaufaniu, rzetelności i etyce biznesowej.
Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko:
Project Manager
Miejsce pracy: Głogów
Opis stanowiska
- Stworzenie i analiza projektu uruchomienia produkcji CFK (tworzywa sztuczne wzmocnione włóknami węglowymi) i związanych z nim kosztów
- Opracowanie planu wdrożenia produkcji CFK
- Przygotowanie dokumentów technicznych i finansowych
- Koordynowanie procesu uruchomienia produkcji CFK
- Wdrażanie działań dot. projektu: harmonogramu, zasobów, budżetu oraz ryzyka
- Koordynowanie prac zespołu
- Raportowanie statusu projektu do Zarządu
- Koordynacja powdrożeniowa i nadzorowanie produkcji
- Kontrolowanie i optymalizowanie kosztów
- Podejmowanie działań mających na celu zwiększenie efektywności produkcji
Wymagania
- Wykształcenia technicznego
- Doświadczenia w pracy w firmie produkującej CFK
- Doświadczenia we wdrażaniu procesów produkcyjnych i związanej z nimi analizie biznesowej
- Umiejętności rozwiązywania problemów związanych z wdrożeniem procesu produkcyjnego
- Znajomość języka angielskiego lub języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
- Atrakcyjne warunki finansowe- wynagrodzenie stałe + system premiowy
- Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
- Pracę pełną wyzwań
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez prowadzenie ambitnego projektu wdrożeniowego
- Bardzo samodzielne i odpowiedzialne stanowisko pracy
- Dobrą atmosferę pracy i ciekawe wyzwania zawodowe
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.