Firma techniczno- handlowa, działająca od ponad 25 lat na rynku polskim oraz Europy Środkowej i Wschodniej, reprezentująca ponad stu producentów podzespołów do energoelektroniki, elektroniki, automatyki przemysłowej oraz urządzeń i wyposażenia warsztatowego.
Project Manager - Specjalista ds. zarządzania projektami
Miejsce pracy: Piaseczno
Project Manager - specjalista do spraw projektów.
Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:
- Zarządzanie wewnętrznymi projektami przedsiębiorstwa
- Opracowywanie harmonogramów oraz raportowanie postępów prac projektowych
- Planowanie oraz wprowadzanie optymalizacji w ramach istniejących procesów
- Wdrażanie rozwiązań mających na celu wzrost efektywności
- Aktywna współpraca z innymi pracownikami firmy
- Analiza jakościowa i ilościowa rynku oraz dostępnych zasobów
- Przygotowywanie sprawozdań i raportów- okresowych i końcowych
- Wprowadzanie innowacyjności i zmian
- Nadzorowanie zgodności procedur i innych wymaganych przez przepisy działań
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe lub ostatni rok studiów (preferowane kierunki: zarządzanie, informatyka)
- Mile widziane doświadczenie z zakresu prowadzenia i zarządzania projektami
- Znajomość języka angielskiego
- Prawo jazdy kat. B
- Samodzielność w działaniu oraz podejmowaniu decyzji, otwartość na zmiany
- Komunikatywność, kreatywność, zdolność do nieszablonowego myślenia
- Wysokie zdolności interpersonalne i odporność na stres
Oferujemy
- Dobre warunki finansowe i warunki pracy
- Pracę w stabilnej firmie, o ugruntowanej pozycji na rynku
- Stałe zatrudnienie
- Możliwość korzystania z mieszkania służbowego
- Możliwość rozwoju zawodowego i awansu
- Pracę w miłej i koleżeńskiej atmosferze.