Ogłoszenie numer: 4797015, z dnia 2021-06-16
Kim jesteśmy?
Mas Trading od 25 lat dostarcza, integruje i instaluje kompletne linie pakujące: (napełnianie butelek, worków, saszetek), poprzez transport, paletyzację, aż po foliowanie palet. Nasze maszyny pracują od wielu lat w zakładach setek producentów żywności, napojów, materiałów budowlanych, produktów chemicznych.
Zespół Mas Trading to w przeważającej większości młodzi ludzie.
Kogo Poszukujemy?
Obecnie poszukujemy energicznej, pracowitej i sumiennej osoby na stanowisko:
Project Manager / Pracownik działu wsparcia sprzedaży
Miejsce pracy: mazowieckie, Blizne Łaszczyńskiego
Opis stanowiska
Czym będziesz się zajmować?
Wsparcie działu sprzedaży:
- przygotowanie ofert handlowych dla działu sprzedaży maszyn
- kontakt z dostawcami w zakresie ustaleń technicznych, rysunków, ofert cenowych
- poszukiwanie nowych dostawców na rynku europejskim
- przygotowywanie kalkulacji projektowych i wycen
- wykonywanie rysunków 2D w programach typu CAD
- twórcze przygotowywanie koncepcji rozmieszczenia i doboru maszyn – praca analityczna
- tłumaczenie ofert
- bliska współpraca z pracownikami działu handlowego
Wsparcie działu realizacji projektów
- kontakty z dostawcami maszyn
- ustalenia techniczne i handlowe z dostawcami
- zamówienia maszyn, komponentów
- wykonywanie rysunków 2D w programach typu CAD
- nadzór nad realizowanym projektem
- prowadzenie projektu aż do momentu zdania urządzeń klientowi
- planowanie terminów realizacji kontraktów
Wymagania
Czego bezwzględnie wymagamy?
- komunikatywnej znajomości języka angielskiego
- biegłej obsługi pakietu MS Office: Excel, Word, Powerpoint, Outlook
- znajomości programów CAD
- doświadczenia w pracy przy projektach technicznych, najlepiej związanych z maszynami pakującymi
- perfekcyjnej znajomości języka polskiego
- zaangażowania, odpowiedzialności, rzetelności
- chęci długofalowej współpracy
- prawa jazdy
Za co cenimy najbardziej na tym stanowisku pracy?
- odpowiedzialność za powierzone zadania
- rzetelność, sumienność i dokładność
- gotowość do rozwiązywania codziennych zagadnień. Radzenie sobie z nowymi wyzwaniami
- chęć regularnego prowadzenia strony internetowej firmy
- Kreatywność i zdolność analitycznego myślenia
- odwagę w działaniach
- chęć rozwoju i ciekawość świata
Oferujemy
- pewne i stałe zatrudnienie z umową o pracę. Nasza branża nie odczuwa skutków pandemii.
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności, rosnące wraz z nabywaniem nowych umiejętności. Opowiedz, co potrafisz, a wspólnie ustalimy warunki wynagrodzenia.
- kartę multisport lub ubezpieczenie zdrowotne
- dobrą atmosferę butikowej firmy z młodym energicznym zespołem.
- samodzielność i decyzyjność w sprawach związanych z danym stanowiskiem pracy
- możliwość zdobywania dużego doświadczenia w ramach współpracy przy projektach inżynierskich
Gdzie działamy?
- nasze biuro znajduje się na granicy Warszawy i Blizne Łaszczyńskiego
- przy ulicy Serwisowej 3/6. Budynek The Edge 1
- 10 minut od przystanku autobusowego
- bezpośrednio przy obwodnicy Warszawy (S8)