Project Manager
(Obszar Retail)
Miejsce pracy: Wrocław
Asseco Poland to największa spółka informatyczna notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie i szósta firma IT w Europie. Specjalizujemy się w produkcji i rozwoju oprogramowania dla wszystkich sektorów gospodarki i jesteśmy zaangażowani w największe w Polsce projekty IT.
Poszukujemy Project Managera do projektu migracji na nowy system w jednej z sieci marketów w Polsce. Zapoznaj się ze szczegółami oferty i zaaplikuj!
[rekrutacja przeprowadzana on-line]
Praca zdalna
Czym będziesz się zajmować?
- Przygotowaniem i zatwierdzeniem struktury projektowej (zasoby, kompetencje, dostępność, etc)
- Przygotowaniem Modelu Ról i Uprawnień, Planu Projektu
- Przygotowaniem i nadzorem nad Harmonogramem realizacji Projektu oraz Planem Komunikacji w ramach Projektu
- Przygotowaniem Planu Zarządzania Ryzykiem (stworzenie Rejestru Ryzyk oraz zarządzanie Ryzykiem)
- Przygotowaniem i nadzorem nad Planem Zarządzania Jakością
- Przygotowaniem i nadzorem nad procedurą Zarządzania Zmianą (Change Management)
- Doradztwem merytorycznym w trakcie spotkań projektowych, w tym udział w Komitetach Sterujących Projektu
- Monitorowaniem i nadzorem nad realizacją Projektu
- Przeprowadzaniem Etapu Testów i Odbiorów
- Weryfikacją dokumentacji powykonawczej dostarczonej przez wykonawcę
- Uzgodnieniami projektowymi z wykonawcą (firmą wdrażająca/realizującą Projekt) i klientem wewnętrznym (obszar biznesu) w trakcie realizacji Projektu
- Opracowywaniem i dystrybucją raportów dot. statusu projektu we współpracy z zespołem projektowym i klientem
- Prowadzeniem dokumentacji projektowej
Co będzie Ci potrzebne, aby móc wykonywać powierzone zadania?
- Min. 3 lata doświadczenia w zarządzaniu projektami IT
- Doświadczenie przy realizacji projektów w branży Retail
- Doświadczenie w kierowaniu zespołem
- Znajomość zagadnień branży retail (procesy operacyjne i biznesowe, dystrybucja i logistyka, zarządzanie mechanizmami cenowymi, zarządzanie asortymentem, gospodarka magazynowa)
- Doświadczenie w pracy z narzędziami: JIRA, Redmine, Mantis
- Wiedza i doświadczenie pozwalające na poznanie i rozumienie procesów biznesowych, założeń́ funkcjonalnych, wymagań́ i celów projektu
- Znajomość i doświadczenie w skutecznym prowadzeniu projektów metodami PMI, PRINCE
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Umiejętność współpracy w dużym zespole projektowym
Mile widziane:
- Umiejętność tworzenia opisów i diagramów UML i BPMN
- Doświadczenie w pracy z systemem GOLD
Benefity:
- Szkolenia
- Multisport
- Ubezpieczenie grupowe
- Drużyna active team
- Dostęp do zaawansowanych technologii
- Kursy językowe
- Prywatna opieka medyczna
- Pracowniczy program emerytalny
- Wyjazdy integracyjne
- Owocowe poniedziałki