Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Project Manager in procurement department
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: 776960
Zadania:
- Zbieranie, analiza i dokumentowanie wymagań biznesowych użytkowników systemu
- Analiza aktualnych procesów oraz wypracowywanie koncepcji biznesowych zmian systemowych i procesowych
- Analiza możliwości automatyzacji procesów, usability experience
- Analiza rozwiązań informatycznych dla zakupów, koordynacja projektów rozwojowych
- Analiza logicznej architektury powiązań pomiędzy systemami
- Wypracowywanie koncepcji biznesowych, analizy możliwości automatyzacji procesów, analiza usability, koncentracja na „easy-to-buy"
- Analiza rynków, trendów, nowoczesnych technologii i poszukiwanie możliwości obniżania kosztów funkcji zakupów
- Analiza najlepszych praktyk zakupowych, definiowanie kierunków rozwoju funkcji zakupowej, tworzenie i aktualizacja strategii dla obszaru zakupów w zakresie narzędzi informatycznych
- Koordynowanie pracy zespołu utrzymania i rozwoju informatycznych narzędzi zakupowych
- Nadzór nad funkcjonowaniem systemów informatycznych ze szczególnym uwzględnieniem systemów SAP (MM, SRM)
- Nadzór na jakością realizacji usługi wsparcia użytkowników systemów informatycznych (wg SLA)
- Monitorowanie efektywności poszczególnych kanałów wsparcia użytkowników
- wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne i/lub informatyczne)
- min. 3-letniego doświadczenie w pracy projektowej / zadaniowej w obszarze projektów informatycznych
- doświadczenia w analizie biznesowej i prowadzeniu projektów w roli kierownika projektu
- doświadczenie w analizie procesów, organizacji, danych finansowych
- znajomość narzędzi informatycznych wspierających zakupy (SAP MM, SRM, Platformy Zakupowe typu Ariba, Emptoris, iValua, Coupa, Zycus itp.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Doskonałe umiejętności organizacyjne i komunikacyjne
- Znajomość podstawowych uwarunkowań organizacji i procesów zakupowych
- Gotowość do wyjazdów służbowych
- Samochód służbowy
- Premia – do 60% rocznego wynagrodzenia uzależniona od wyników indywidualnych
- Roczna premia uzależniona od wyników finansowych całej firmy
- Dofinansowanie: do wypoczynku lub leczenia sanatoryjnego, opieki nad dzieckiem, wypoczynku dzieci i młodzieży, wyprawki szkolnej, do zajęć rekreacyjno-sportowych, rehabilitacyjnych oraz działalności kulturalno-oświatowej
- Karta sportowa
- Prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenia grupowe na życie
- Pracowniczy Program Emerytalny