PROJECT MANAGER DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I PRZETARGÓW
Numer referencyjny: INST/04/2012 - 2012-04-25
O pracodawcy:
Nasz Klient, jedna z największych firm na polskim i europejskim rynku medialnym poszukuje kandydata na w/w stanowisko.
Miejsce Pracy
- Poznań
Zakres obowiązków:
- weryfikacja, ocena przetargów, negocjowanie ofert
- tworzenie ofert przetargowych i kompletowanie dokumentacji sporządzonych dla potrzeb postępowania o zamówieniach publicznych
- analiza merytoryczna i przygotowanie dokumentacji przetargowej
- kontakt z klientem instytucjonalnym i przygotowywanie ofert handlowych
- pozyskiwanie informacji o najważniejszych wydarzeniach w regionie
Pracodawca oczekuje:
- co najmniej 2 lat pracy z klientami instytucjonalnymi
- podstawowej znajomości ustawy prawa zamówień publicznych
- kontaktów u klientów instytucjonalnych (co najmniej 10-15 w regionie)
- wiedzy o możliwości pozyskania dofinansowań unijnych w regionie
- umiejętności pozyskiwania informacji o najważniejszych wydarzeniach w regionie
- umiejętności tworzenia ofert handlowych
- znajomości MS Office (w szczególności Excel)
- komunikatywności
- samodzielności
Pracodawca oferuje:
- samodzielne stanowisko odpowiedzialne za szeroki zakres działań
- rozwój w międzynarodowej organizacji
- pracę w przyjaznej atmosferze
Prosimy o przesłanie CV w ciągu 10 dni od daty publikacji ogłoszenia. Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.
Aplikuj
Miejsce:Poznań | Aplikuj |
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb
niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)