Project Manager ds. rozwiązań cyfrowych i inicjatyw marketingowych
Miejsce pracy: Warszawa ul. Osmańska 2
Twoje zadania:
- planowanie inicjatyw marketingowych oraz rozwoju narzędzi elektronicznych - proaktywne stymulowanie ich rozwoju adekwatnie do zmieniających się potrzeb klientów, zmian na rynku i celów firmy,
- odpowiedzialność za projektowanie finalnych propozycji zmian oraz współpraca z różnymi jednostkami organizacji w celu uzyskania ich akceptacji co do wdrożenia inicjatyw,
- przygotowanie strategii wdrożenia podjętych inicjatyw oraz analiza ich istotnych aspektów (wymagania procesowe, zgodność formalno-prawna, bilans korzyści i kosztów, zasobów i czasu wdrożenia),
- koordynowanie prac wdrożeniowych - skompletowanie zespołu, rozdzielanie i rozliczanie z realizacji poszczególnych zadań w oparciu o skonsolidowany harmonogram prac grupy (w tym prac IT i testów),
- zapewnienie, aby informacje / dokumenty / szkolenia dotyczące produktów projektów/inicjatyw były rzetelne, kompletne i aktualne oraz aktualizowane w ślad za wdrażanymi zmianami,
- utrzymanie efektywnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej (na szczeblu lokalnym i regionalnym), dotyczącej wdrażanych zmian oraz działań promocyjnych,
- inicjowanie i wdrażanie szkoleń wewnętrznych w zakresie produktów projektów i inicjatyw,
- bieżąca analiza ryzyka, planowanie działań korygująco - zapobiegawczych, korekta planów i sposobu realizacji oraz systematyczne raportowanie postępów prac,
- koordynowanie współpracy z regionalnymi jednostkami DHL oraz dostawcami zewnętrznymi (pozyskiwanie ofert, negocjacje cenowe itp.),
- odpowiedzialność za budżet dla działań w podległym obszarze oraz bieżąca kontrola kosztów.
Nasze oczekiwania:
- doświadczenie w obszarze marketingu on-line, e-commerce lub prowadzenia projektów,
- wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne, marketingowe lub IT),
- posługiwanie się językiem angielskim na poziomie zaawansowanym (min. C1),
- znajomość metodologii prowadzenia projektów,
- doświadczenie współpracy z dostawcami zewnętrznymi rozwiązań cyfrowych, agencjami marketingowymi oraz domami mediowymi,
- znajomość narzędzi marketingu internetowego i ecommerce, technologii do analiz internetowych i prezentacji w tym, Google Analytics,
- znajomość zasad komunikacji w mediach społecznościowych, działania systemów do e-mailingu,
- posiadanie wiedzy dotyczącej UserExperience online,
- umiejętność przygotowania raportów, analiz i wyciągania z nich wniosków oraz przestawiania rekomendacji.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
- coroczną podwyżkę (uzależnioną od wyników finansowych firmy i indywidualnej oceny rocznej).
Dodatkowo do wynagrodzenia:
- dodatek świąteczny do 1250 zł brutto,
- wczasy pod gruszą do 850 zł brutto,
- sezonowe szczepienie przeciwko grypie,
- zniżki na przesyłki DHL na terenie Europy,
- dostęp do platformy kafeteryjnej.
W super cenie:
- pakiet opieki medycznej lub ubezpieczenie na życie (zapłacisz tylko 1 zł),
- karta sportowa.
Masz szansę na:
- nagrody w ramach konkursu na Człowieka Roku,
- nagrody jubileuszowe,
- prezenty z okazji narodzin dziecka, stypendia dla dzieci,
- uzyskanie pożyczki na preferencyjnych warunkach,
- przystąpienie do Pracowniczego Programu Emerytalnego.
Rozwijaj się razem z nami:
- w 2020 roku ok. 14 % osób awansowało dzięki rekrutacjom wewnętrznym oraz w ramach ścieżek karier,
- posiadamy 24 autorskie szkolenia wewnętrzne oraz narzędzia wspierające Cię w planowaniu rozwoju, a osoby z najwyższym potencjałem są włączane do Programu Talenty,
- ucz się języka angielskiego lub niemieckiego na platformie E-TUTOR na preferencyjnych warunkach.
Benefity
- dodatek świąteczny do 1250 zł brutto
- wczasy pod gruszą do 850 zł brutto
- zniżki na przesyłki DHL
- konkursy dla Pracowników
- nagrody jubileuszowe
- prezenty z okazji narodzin dziecka
- stypendia dla dzieci
- pożyczki na preferencyjnych warunkach
- Pracowniczy Program Emerytalny
- program poleceń
- inicjatywy dobroczynne