OpusTrust Sp. z o.o.
jest członkiem Grupy OpusNet - dynamicznie rozwijającej się grupy spółek oferującej Klientom profesjonalne usługi w obszarze podatków, prawa, powiernictwa i outsourcingu księgowości. W związku z intensywnym rozwojem do naszego warszawskiego biura poszukujemy osoby na stanowisko
Project Manager/ Customer Service
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: CS/WAW
- wsparcie Szefa Działu Customer Service w bieżącym zarządzaniu pracą zespołu Customer Service w celu zapewnienia realizacji celów biznesowych Klienta,
- zarządzanie projektami w zakresie obsługi Klienta ( identyfikacja zasobów, przydzielanie zadań, koordynacja),
- identyfikacja i ocena ryzyka oraz zapobieganie potencjalnym zagrożeniom w obszarze obsługi i satysfakcji Klienta,
- sprawna komunikacja i koordynacja działań z pozostałym działami Grupy OpusNet,
- tworzenie i wdrażanie procedur działu Customer Service,
- realizacja założonych celów sprzedażowych,
- raportowanie do Szefa Działu Customer Service, w tym rezultatów pracy działu, postępów w projektach, wszelkich ryzyk i strategii ich ograniczania.
- doświadczenie w budowaniu zespołów - minimum 2 lata zarządzanie zespołem,
- doświadczenie w obsłudze klientów korporacyjnych - minimum 2 lata (preferowana praca w sektorze bankowym),
- wyższe wykształcenie (preferowane kierunki: prawo, ekonomia, bankowość, finanse),
- biegła znajomość języka angielskiego,
- wysokie kompetencje komunikacyjne,
- silna orientacja na realizację celów,
- inicjatywa, umiejętność liderowania,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz członków zespołu,
- wielozadaniowość, umiejętność priorytetyzacji zadań zespołu, odporność na stres.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- ciekawą pracę w dynamicznym, młodym zespole i ciekawej branży,
- stałe wynagrodzenie,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- ubezpieczenie zdrowotne.