CEVA Logistics - wiodący Globalny operator logistyczny, dostarczający dedykowane rozwiązania w zakresie logistyki kontraktowej, frachtu lotniczego i morskiego, dystrybucji i zarządzania transportem swoim klientom w przeszło 170 krajach na świecie w związku z rozwojem działalności firmy w Polsce poszukuje najlepszych kandydatów na stanowisko:
- zarządzanie projektami w obszarze logistyki kontraktowej
- koordynacja pracy kilkuosobowych zespołów projektowych
- regularne raportowanie do zespolu projektowego i interesariuszy
- analiza ryzyka i zarządzanie działaniami mitygującymi
- nadzór nad budżetem projektowym
- doświadczenie w zarządzaniu operacją lub/i projektami w logistyce kontraktowej min. 5 lat
- znajomość metodologii zarządzania projektami PRINCE 2 / PMI
- znajomość języka angielskiego (minimum dobra)
- samodzielności, umiejętności planowania i samoorganizacji pracy
- rozwiniętych umiejętności interpersonalnych, komunikacyjnych i prezentacyjnych
- gotowość do podróży służbowych w ramach prowadzonych projektów w obszarze regionu Europy Wschodniej
- znajomość systemów informatycznych wspierających procesy (WMS, TMS)
- praktyczna znajomość narzedzi LEAN
- umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
- niezbędne narzędzia do pracy (w tym samochód służbowy)
- ubezpieczenie na życie finansowane przez pracodawcę
- karta sportowa
- możliwość rozwoju w strukturach firmy oraz realizacji ciekawych projektów
- przyjazne i partnerskie środowisko pracy
Poznaj
CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.
CEVA - wiodący globalny operator logistyczny, dostarczający dedykowane rozwiązania w zakresie logistyki kontraktowej, frachtu lotniczego i morskiego, dystrybucji oraz zarządzania transportem. CEVA jest obecna w ponad 160 krajach oraz zatrudnia około 58 000 pracowników. CEVA będąc częścią grupy CMA CGM która jest czołowym, międzynarodowym armatorem morskim, zapewnia kompleksowe rozwiązania w zarządzaniu łańcuchem dostaw, jednocześnie będąc jedną z najbardziej zaawansowanych technologicznie firm na rynku usług logistycznych.