Trebbi Polska to niezależna profesjonalna spółka konsultingowa z sektora nieruchomości świadcząca dopasowane do indywidualnych potrzeb naszych klientów usługi zarządzania projektem i konsultingu w zakresie budownictwa.
Spółka Trebbi Polska została utworzona w ramach rozwoju grupy Trebbi we współpracy z zespołem brytyjskich ekspertów w celu świadczenia specjalistycznych usług konsultingowych z zakresu budownictwa i nieruchomości. Trebbi Polska to eksperci o wieloletnim doświadczeniu w pracy z wielonarodowymi klientami w Polsce oraz budowane przez ostatnie 30 lat międzynarodowe doświadczenie Rodziny Trebbi. Oferując usługi zespołu konsultantów specjalizujących się w różnych dziedzinach, Trebbi Polska posiada unikalną zdolność wspierania inwestorów i klientów korporacyjnych, którzy rozwijają swoją działalność w Europie.
- Zarządzanie projektami z branży budowlanej prowadzonymi przez Trebbi Polska Sp. z o.o. i związanymi przede wszystkim z branżą medyczną (szpitale itp.) w zakresie budowy, remontów, audytów technicznych Due Diligence, przygotowania inwestycji, monitoringu oraz doradztwa. Trebbi Polska Sp. z o.o. świadczy usługi z zakresu zarządzania projektami budowlanymi, pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, audytora TDD, monitora inwestycji i zewnętrznego eksperta.
- Zarządzanie grupą projektów od fazy koncepcji/wizji, po odbiory związane z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie oraz okres gwarancji.
- Przeprowadzanie przetargów, negocjacje i podpisywanie umów.
- Przygotowanie i kontrola budżetów oraz harmonogramów.
- Nadzór, koordynacja i odbiory prac.
- Przygotowywanie raportów.
- Zarządzanie zespołem inżynierów oraz zewnętrznych konsultantów / specjalistów.
- Doradztwo techniczne.
- Przygotowywanie technicznych due diligence.
- Wsparcie klienta w dyskusjach oraz negocjacjach.
- 2 lata doświadczenia na stanowisku PM przy projektach z branży medycznej (szpitale itp.)
- 5 lat aktywnego doświadczenia w budownictwie.
- Gotowość do podróży służbowych na terenie kraju.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Umiejętność zarządzania podległym zespołem inżynierów.
- Znajomość technik zarządzania budową w formule z generalnym wykonawcą i Construction Management.
- Umiejętność pracy na kilku projektach i z kilkoma zespołach w tym samym okresie.
- Znajomość Ms Office oraz programów MS Project, Norma Pro i AutoCad.
- Znajomość języka angielskiego, w tym budowlanego, na poziomie komunikatywnym, umożliwiającym swobodne porozumiewanie się i pracę na dokumentacji w tym języku.
- Doświadczenie większe, niż wskazano powyżej.
- Uprawnienia budowlane bez ograniczeń.
- Znajomość BIM.
- Pełen etat
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Elastyczny czas pracy.
- Pracę na interesujących i rozpoznawalnych projektach dla znanych klientów z branży budowlanej w bardzo szerokim jej zakresie, możliwość zdobywania doświadczenia i rozwijania się na wielu polach.
- Praca w międzynarodowym środowisku.
- Pracy w miłej i przyjaznej atmosferze.
- Niezbędne szkolenia.
- Realną możliwość nabycia nowych kompetencji oraz intensywnego rozwoju.
- Umowę o pracę, preferujemy jednak B2B.
- Dofinansowanie do prywatnej opieki zdrowotnej.
- Dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego.