Project Management Officer
Warszawa
BH/PMO/100220/WAW
Do Twoich zadań należeć będzie m.in.:
- wsparcie Project Managera w codziennych obowiązkach
- zarządzanie zasobami projektu w CA Clarity PPM (alokacja, prognozowanie)
- prowadzenie księgowości projektu i utrzymywanie prognoz finansowych
- wsparcie w opracowaniu uzasadnienia biznesowego programu
- raportowanie postępów i statusu projektu w CA Clarity PPM
- zarządzanie komunikacją w projekcie (np. SharePoint, strona intranetowa, skrzynka pocztowa)
- sporządzanie raportów i zestawień ze spotkań dotyczących projektu/programu
- monitorowanie ryzyka i problemów w CA Clarity PPM
Jakie umiejętności będą Ci potrzebne:
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- wysoki stopień biegłości w aplikacjach MS Office (Excel, PowerPoint, SharePoint)
- doświadczenie w obszarze zarządzania projektami/programami (w tym zarządzaniu finansami projektu)
- wysokie umiejętności komunikacji i prezentacji (ustnej i pisemnej) oraz pisania raportów
- orientacja na rozwiązanie i proaktywna postawa
- dobra znajomość cyklu życia projektu i narzędzi PM (MS Project)
- znajomość procesów zarządzania programem i portfolio
- doświadczenie w branży finansowej/bankowej
- umiejętność rozwiązywania problemów i zarządzania konfliktem
- umiejętności interpersonalne
Mile widziane:
- certyfikat zarządzania projektami (PMP, Prince2 lub podobne)
- praktyczne doświadczenie w pracy z narzędziem CA Clarity PPM
- doświadczenie w kontaktach z wyższym kierownictwem
Oferujemy:
- możliwość zdobycia wartościowego doświadczenia w obszarze zarządzania projektami
- elastyczną formę współpracy
- wsparcie dedykowanego konsultanta
- długofalową współpracę
- pracę w doświadczonym, seniorskim zespole
- szerokie portfolio projektowe