Dla naszego klienta, firmy zlokalizowanej w Zielonej Górze, poszukujemy kandydata na stanowisko:
Project Management Office Administrator
Miejsce pracy: Zielona Góra
Opis stanowiska:
- Ścisła współpraca z Project Managerami w zakresie zarządzania zasobami, wymaganiami oraz planowanie działań zgodnie z przyjętymi procesami dotyczącymi sprzedaży i dostarczania produktu
- Przygotowywanie i aktualizowanie dokumentacji
- Zbieranie informacji od Project Managerów na temat prowadzonych projektów, przygotowywanie notatek ze spotkań
- Przygotowywanie raportów i prezentacji z działalności Professional Services dla interesariuszy
- Weryfikowanie informacji na temat statusów projektów wprowadzanych przez Project Managerów do CRM
- Zapewnianie poprawności przyjętego procesu zarządzania projektem
- Wspieranie Project Managerów od strony procesu
- Monitorowanie przyjętych norm zarządzania projektami, zarządzania ryzykiem
- Zarządzanie przyjazdami służbowymi
Wymagania:
- Preferowane wykształcenie o profilu informatycznym
- Doświadczenie w realizacji projektów IT
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Bardzo dobra znajomość programu Excel (m.in. przygotowywanie zestawień w oparciu o tabele przestawne, tworzenie wykresów)
- Mile widziane doświadczenie w pracy jako PMO Administrator lub na stanowisku odpowiedzialnym za planowanie i koordynowanie prac zespołu
- Umiejętność analizowania i usprawniania procesów związanych z wdrażaniem oprogramowania
- Gotowość do podróży służbowych (nie częściej niż raz w miesiącu)
- Komunikatywność oraz umiejętność współpracy oraz budowania relacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
- Elastyczność, systematyczność i rzetelność w wykonywaniu zadań