Ogłoszenie numer: 9411526, z dnia 2024-12-16
Joinco Polska Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się firma importująca produkty do jednej z największych sieci handlowych w Polsce. Posiadamy ugruntowaną pozycję na rynku europejskim, a od 12 lat jesteśmy obecni w Polsce. Siłą naszej firmy są Pracownicy, którym zapewniamy stabilne zatrudnienie, pracę według najwyższych standardów oraz możliwości rozwoju.
Project Management Junior / Specialist
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Koordynowanie prac związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek
- Bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac, weryfikacja terminów, postępów prac oraz sprawowanie nadzoru nad zewnętrznymi jednostkami biorącymi udział w procesie
- Rozwój opakowań, filmów produktowych dla nowych produktów i linii produktowych, współpraca z zewnętrznymi agencjami marketingowymi i domami mediowymi
- Nadzór nad prawidłowym przebiegiem weryfikacji jakości produktu: współpraca z międzynarodowymi jednostkami certyfikującymi (TUV, DEKRA, Intertek, Hamilton)
- Bieżąca współpraca z dostawcami zagranicznymi (głównie dostawcy z Chin) w ramach realizacji projektów
- Realizacja wielu projektów jednocześnie w różnych kategoriach produktowych
Wymagania
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki Marketing i Zarządzanie)
- Doświadczenie w zarządzaniu projektami (preferowane minimum roczne)
- Zorientowanie na rozwój kariery w zarządzaniu projektami marketingowymi związanymi z rozwojem opakowań i certyfikacją
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
- Umiejętność sprawowania kontroli nad wieloma projektami jednocześnie, weryfikowania ich harmonogramów oraz postępu prac
- Kreatywność i umiejętność wyszukiwania niestandardowych rozwiązań pojawiających się problemów
- Doskonała organizacja pracy, skrupulatność
- Umiejętności pracy w zespole ale także wykazywania własnej inicjatywy
- Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office
- Mile widziane prawo jazdy kategorii B
Oferujemy
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia na rynku FMCG podczas realizacji projektów
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę wraz z konkurencyjnym pakietem dodatkowych benefitów
- Atrakcyjny pakiet benefitów – platforma MyBenefit i prywatna opieka medyczna
- Możliwość pracy w środowisku międzynarodowym
- Szkolenia i możliwości rozwoju
- Miejsce parkingowe dla wszystkich pracowników
- Zajęcia językowe w godzinach pracy
- Co dwa tygodnie w piątki obiady dla całego zespołu
- Jeden dzień w tygodniu pracy zdalnej
- Godziny pracy od 8:00 do 16:00
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o wysyłanie CV w języku angielskim.
Poznaj
Joinco Polska Sp. z o.o.
Joinco Polska Sp. z o. to dynamicznie rozwijająca się firma importująca produkty do jednej z największych sieci handlowych w Polsce. Posiadamy ugruntowaną pozycję na rynku europejskim, a od 13 lat jesteśmy obecni w Polsce. Siłą naszej firmy są pracownicy, którym zapewniamy stabilne zatrudnienie, prace według najwyższych standardów oraz możliwości rozwoju.