Agencja zatrudnienia nr licencji 3260
Find your own at devire.pl
Location: woj. dolnośląskie
Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
W związku ze znacznym rozwojem dla Naszego Klienta – międzynarodowej firmy z branży produkcyjnej w woj. dolnośląskim poszukujemy osoby na stanowisko: Project Engineer.
Zadania:
- Wdrażanie i monitorowania projektu zgodnie z obowiązującymi procedurami APQP
- Przeprowadzanie regularnych spotkań przeglądu projektu: aktualizacja harmonogramu projektu, aktualizacja wymagań klienta, statusu projektu, itp.
- Bezpośredni kontakt z klientem, dostawcą i różnymi działami wewnętrznymi, w celu zapewnienia doskonałej komunikacji w czasie realizacji projektu
- Stworzenie oraz nadzorowanie zespołu do uruchomienia projektów, zapewnienie płynnego przeniesienia projektu do produkcji, pełny nadzór nad wdrożeniem projektu do produkcji
- Zarządzanie ryzykiem projektu: harmonogram, jakość, budżet itp.
- Wspieranie działu sprzedaży w opracowywaniu nowych wyrobów, nowych projektów oraz zdobywaniu nowych klientów
- Zarządzanie dokumentacją projektu, zapewnienie poufności kluczowych danych w dokumentacji projektu
- Kontakt z klientami w celu sprawdzeniu statusu i prawidłowości projektów zgodnie z oczekiwaniami
- Kontynuacja zmian inżynieryjnych projektu w celu zapewnienia terminowego i prawidłowego wdrożenia
- Nadzorowanie projektów od strony finansowej w celu osiągnięcia założonych kosztów i wydatków
- Regularne raportowanie zarządowi statusu projektu i eskalowanie go w przypadku krytycznych problemów
Nasz Klienta zapewnia:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego w amerykańskiej firmie
- Karty na basen oraz siłownię
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie i benefity pozapłacowe
- Projekty realizowane w międzynarodowych zespołach
- Prywatną opiekę medyczną dla pracownika z opcją rozszerzenia na rodzinę/partnera.
U Kandydatów zwracamy szczególną uwagę na:
- Wyksztalcenie wyższe techniczne
- Minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu projektami
- Doświadczenie w pracy przy produkcji części metalowych – mile widziane
- Dobra znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
- Bardzo dobra znajomości programów AutoCad i Excel
- Wiedza na temat Six Sigma, Lean Design, Lean Manufacturing, 5S, QS 9000, IATF 16949 i ISO 14001
- Znajomość rysunku technicznego
- Umiejętność myślenia analitycznego
- Umiejętności zarządzania czasem i organizacyjne
- Umiejętność organizacji spotkań, raportowania i rozwiązywania problemów