Akademia Biznesu wchodzi w skład grupy kapitałowej MDDP Michalik, Dłuska, Dziedzic i Partnerzy. MDDP jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm doradczych w Polsce. MDDP Akademia Biznesu oferuje szerokie spektrum szkoleń i kursów w zakresie: podatki, rachunkowość, finanse, kadry i płace, controlling, zarządzanie strategiczne oraz rozwój kompetencji zawodowych i osobistych. Nasz zespół tworzą doświadczeni menedżerowie największych firm szkoleniowych działających na polskim rynku. Wieloletnia praktyka w organizowaniu kursów i szkoleń, pozwala nam na dzielenie się z Państwem wiedzą najwyższej klasy ekspertów i wykładowców. Dokładamy wszelkich starań, żeby uczestnicy organizowanych przez nas wydarzeń zyskiwali dostęp do najnowszych informacji o zmianach i procesach zachodzących w danym temacie oraz mieli okazję poznania najlepszych praktyk i najefektywniejszych rozwiązań problemów, z którymi spotykają się w swojej codziennej pracy. Dążymy, żeby w możliwie pełny sposób odpowiadać na Państwa oczekiwania, dlatego wszystkie nasze szkolenia, konferencje i seminaria poprzedza profesjonalne badanie potrzeb przyszłych uczestników.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym swobodnie prowadzić rozmowy biznesowe.
- Język polski: native.
- Dobra organizacja pracy własnej i umiejętność zarządzania czasem.
- Umiejętność ustalania priorytetów i wielozadaniowość.
- Terminowość i staranność w wykonywaniu zadań.
- Komunikatywność, odpowiedzialność oraz wysoka kultura osobista.
- Kreatywność i zaangażowanie.
- Praktyczna znajomość pakietu Office
- Organizacja, planowanie i nadzór nad realizacją projektów/szkoleń/warsztatów/konferencji
- Prowadzenie dokumentacji szkoleniowej i projektowej
- Kontakt z klientami i partnerami w języku polskim i angielskim
- Prowadzenie korespondencji w tym korespondencji elektronicznej
- Przygotowywanie ofert i odpowiadania na zapytania Klientów
- Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów
- Współpraca z podmiotami partnerskimi głównie w języku angielskim
- Bieżąca współpraca z zespołem sprzedaży
- Stała współpraca i koordynowania działań trenerów
- Opracowywanie harmonogramów, terminarzy, planowanie spotkań w projektach
- Monitorowanie w zakresie prawidłowej realizacji wydarzeń
- Dodatkowe prace biurowe.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w godzinach 8:00-16:00 w centrum Warszawy w nowoczesnym biurze /praca zdalna
- Udział w długoterminowych i interesujących projektach szkoleniowych
- Możliwość rozwoju i doskonalenia umiejętności.
- Możliwość realizowania własnych projektów.
Poznaj
ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.
ADN Akademia
Jesteśmy jedną z największych firm szkoleniowych w Polsce. Nasz zespół tworzą doświadczeni menedżerowie najbardziej uznanych firm szkoleniowych i doradczych działających na polskim oraz międzynarodowym rynku.
Od ponad 16 lat dostarczamy praktyczną wiedzę, oferując szerokie spektrum szkoleń, kursów i studiów w zakresie podatków, rachunkowości, finansów, prawa, a także praktyczne warsztaty z obszarów zarządzania strategicznego czy rozwoju wszelkich kompetencji biznesowych, zawodowych, osobistych i informatycznych.
Inspirujemy do zmian i jesteśmy postrzegani, jako dogodny partner przedsiębiorstw w podnoszeniu ich konkurencyjności i efektywności. Podstawą wszystkich naszych projektów jest profesjonalne badanie potrzeb przedsiębiorstwa i przyszłych uczestników oraz nacisk na praktyczną przydatność prezentowanych rozwiązań. Dzięki temu nasze warsztaty są postrzegane, jako użyteczne i cenne źródło wiedzy. Dają temu wyraz dotychczasowi Klienci, którzy chętnie powracają na nasze zajęcia bez względu na formułę: szkoleń zamkniętych, otwartych, konferencji czy warsztatów.