Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Programista

Geomant Polska Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
6856 dni temu

Ogłoszenie numer: 17843, z dnia 2006-03-14

Geomant Polska Sp. z o.o.

Geomant Polska jest firmą międzynarodową oferującą profesjonalne usługi integracyjno-wdrożeniowe w obszarze zaawansowanych technologii telekomunikacyjnych, Call Centre i systemów CRM na rynku europejskim. Dzięki znajomości międzynarodowego otoczenia, obecności w regionie Geomant Polska zapewnia profesjonalną i sprawna obsługę wdrożeniową i serwisową wszystkim, zaawansowanym technologicznie Klientom. Firma posiada certyfikat ISO oraz autoryzacje wielu czołowych dostawców i producentów zaawansowanych rozwiązań IT. Kluczowym aspektem działalności Firmy jest opracowanie koncepcji, projektów i założeń w zakresie systemów telekomunikacyjnych, dostawa i wdrożenie oraz całokształt kompleksowych działań mających na celu zapewnienie klientom wysokiej jakości usług w ramach serwisu oraz obsługi posprzedażowej.

Programista

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

Osoba będzie odpowiedzialna za realizację zadań programistycznych w projektach w obszarze rozwiązań Contact/Call Center. Ze względu na dużą autonomiczność wykonywanych zadań wymaga się od kandydata wysokiej decyzyjności i odpowiedzialności za wykonywaną pracę oraz komunikatywności i wysokich zdolności interpersonalnych w kontaktach biznesowych z klientami w zakresie procesu wdrożenia. Wymagana jest umiejętność dokonywania analizy problemu i zdolność proponowania własnych rozwiązań.

Wymagania

• wyższe wykształcenie informatyczne lub ostatnie lata studiów • bardzo dobra znajomość Java i C/C++ i VB • podstawowa znajomość metodologii programistycznych (OOP, Server-client architectures, distributed architectures, COM/DCOM or CORBA) • podstawowa znajomość technologii ASP, JSP, HTML, XML/VXML • podstawowa znajomość systemów operacyjnych Windows, Linux i Unix • podstawowa znajomość LAN/WAN, zagadnień TCP/IP • wymagana duża autonomiczność i odpowiedzialność • umiejętność pracy w zespole • komunikatywność • umiejętność analizowania problemów i przedstawiania ich rozwiązań • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie

Oferujemy

• pracę w młodym, dynamicznym, przyjaznym, międzynarodowym zespole • udział w projektach teleinformatycznych w kraju i za granicą • bardzo dobre warunki rozwoju zawodowego i szkolenia • dostęp do najnowszych narzędzi Contact/Call Center
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.