Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o. powstało w 1999 roku i obecnie jest najszybciej rozwijającą się firmą umożliwiającą akceptację kart płatniczych oraz rozliczanie transakcji elektronicznych w Polsce. Podstawowa działalność firmy obejmuje autoryzację oraz rozliczanie transakcji dokonanych za pomocą kart Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Diners Club i American Express w złotówkach, a także w ponad 30 innych walutach za pomocą Dynamic Currency Conversion (DCC). Sieć akceptacji eService liczy ponad 130 tysięcy terminali POS. Spółka oferuje też szeroki wachlarz dodatkowych produktów i usług, takich jak doładowanie telefonów komórkowych, programy lojalnościowe, karty podarunkowe, wypłacanie gotówki za pomocą terminala POS (Cash Back) oraz możliwość rozliczania płatności internetowych przy wykorzystaniu zarówno kart, jak i przelewów eService Sp. z o.o. należy do EVO Payments International oraz PKO Banku Polskiego.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:
- rozwój aplikacji w technologii Microsoft .NET i SQL Server
- analizę zgłoszonych rozszerzeń funkcjonalności
- projektowanie nowych rozwiązań
- współpracę z zespołami wdrożeniowymi
-
Możliwość zdobywania nowych doświadczeń i ciągłego podnoszenia kompetencji zawodowych
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się organizacji
- Pracę w przyjaznym i profesjonalnym zespole
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Prywatną opiekę medyczną i pakiet świadczeń socjalnych
- Owocowe wtorki, chill roomy i dobrą kawę
- wykształcenie wyższe na kierunku informatyka, automatyka, elektronika lub ekwiwalent w doświadczeniu zawodowym
- minimum 2-letnie doświadczanie na podobnym stanowisku
- znajomość technologii:
- C#
- VB.NET
- Team Foundation Server (TFS)
- SQL Server
- ASP.NET Web Forms
- Windows Forms
- Biblioteka jQuery
- Web Services – SOAP i REST
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w środowisku międzynarodowym
- doświadczanie w rozwijaniu systemów typu Customer Relationship Management (CRM) i Sales Force Automation (SFA)
- znajomość technologii:
- C+/C++
- CSS
- KendoUI
- YahooUI
- PHP
- Bazy danych Oracle
- znajomość języka hiszpańskiego