Dyrektor Warmińsko- Mazurskiego Centrum Nowych Technologii ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Programista aplikacji
Miejsce pracy: Olsztyn
Zakres obowiązków na stanowisku
- Zbieranie i analiza wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych do tworzonego oprogramowania;
- Budowa/rozbudowa funkcjonalności systemów oraz serwisów internetowych;
- Tworzenie oraz rozwój oprogramowania z zastosowaniem adekwatnych metodyk projektowych;
- Implementacja opracowanych systemów oraz serwisów internetowych;
- Przeprowadzanie testów w tym jednostkowych, integracyjnych oraz akceptacyjnych tworzonego/wdrażanego oprogramowania;
- Budowa i utrzymywanie stron opartych o system CMS Wordpress lub Joomla;
- Prowadzenie dokumentacji technicznej serwerów, witryn, urządzeń i systemów teleinformatycznych administrowanych przez biuro.
Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata na wolne stanowisko:
- Posiadanie wykształcenia średniego lub wyższego o kierunku: informatyka, informatyka i ekonometria, matematyka, elektronik telekomunikacja;
- Posiadanie co najmniej 3-letniego stażu pracy w charakterze programisty lub udokumentowanych co najmniej czterech działających aplikacji (odnośniki, kod źródłowy, zrzut bazy danych itp.);
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku;
- Nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe w stosunku do kandydata na wolne stanowisko:
- Znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego;
- Znajomość języka znaczników HTML oraz arkuszy stylów CSS;
- Znajomość Języka JavaScript;
- Znajomość relacyjnych baz danych;
- Znajomość języka programowania obiektowego w PHP ver. 8;
- Znajomość systemu CMS Wordpress lub Joomla
- Umiejętność pracy w zespole;
- Umiejętność pracy pod presją czasu i w sytuacjach stresowych;
- Zdolność do analitycznego myślenia i szybkiego uczenia się;
- Samodzielność, kreatywność, komunikatywność.
Informacja:
- Praca administracyjno-biurowa, przeważnie siedząca, wewnątrz pomieszczenia z przewagą wysiłku umysłowego, przy monitorze ekranowym, 8 godzin na dobę. Dostęp do budynku oraz windy (wejściem od strony ul. Głowackiego) dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, toaleta dostosowana dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami, dostępna na IV i V piętrze;
- Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym upublicznienie ogłoszenie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych) w Centrum wynosił mniej niż 6%.
Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań na ww. stanowisku;
- Życiorys zawodowy – Curriculum Vitae;
- Kserokopie dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie;
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; * [Pobierz]
- Klauzula Informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w procesie naboru; * [Pobierz]
- Oświadczenie dotyczące wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych; * [Pobierz]
- Oświadczenie kandydata aplikującego na wolne stanowisko urzędnicze; * [Pobierz]
*Wzór wymaganych dokumentów jest również dostępny na stronie internetowej Centrum Nowych Technologii w Olsztynie – http://bip.wmcnt.pl;
Dokumenty dodatkowe:
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, potwierdzenia umiejętności;
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku kandydatów niepełnosprawnych, którzy chcą skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, na zasadach określonych w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
- Inne, które kandydat uważa za istotne w jego przyszłej pracy.
Informacje dodatkowe
- Aby zakwalifikować się do kolejnego etapu naboru, kandydat musi spełniać wymagania niezbędne oraz w największym stopniu wymagania dodatkowe oraz złożyć komplet wymaganych dokumentów.
- Dokumentami potwierdzającymi staż pracy i doświadczenie zawodowe są: świadectwa pracy, zaświadczenia o aktualnym zatrudnieniu lub w przypadku kierowniczych stanowisk urzędniczych również wydruk ze strony internetowej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Dokumentami potwierdzającymi doświadczenie zawodowe mogą być również min.: zaświadczenia o odbyciu praktyk, staży, dokumenty potwierdzające pracę na umowę zlecenie lub o dzieło, wydruk ze strony internetowej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej również w odniesieniu do stanowisk nie będących stanowiskami kierowniczymi.
- Wszystkie wymagane dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim, a dokumenty wydane w języku obcym muszą być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.
- Osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach samorządu terytorialnego będą kierowane do odbycia służby przygotowawczej.
- Służba przygotowawcza trwa nie dłużej niż 3 miesiące i kończy się egzaminem. Pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.