Zakres obowiązków: Wdrażanie projektów logistycznych, w tym współpraca z IT w zakresie rozwoju oraz wdrażania nowych technologii informatycznych; Analizowanie i monitorowanie realizacji procesów, projektów i zadań pod kątem skuteczności osiągania założonych celów; Planowanie,...
starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
7 dni
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Nadzór nad procesem kompletacji towarów dla Klientów. Fakturowanie i planowanie tras. Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu oraz procesu dostaw. Nadzór i optymalizacja procesów kompletacji i wysyłki towarów dla Klientów. Współpraca z...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku, odpowiedzialna będzie za: sporządzanie bieżących raportów i ich analizę; realizację planu dostaw; alokację zapasu; tworzenie zamówień oraz kontrolę ich realizacji; współpracę z działem produkcji; współpracę z działem zakupów;
Twój zakres obowiązków Przekazywanie kierowcom zleceń dystrybucyjnych Zapewnienie odpowiednich środków transportu w celu realizacji zleceń Klientów Optymalne planowanie transportów Kontrola dostaw i odbiorów przesyłek dystrybucyjnych Kontrola dokumentacji dystrybucyjnej Kontrola jakości...
Zakres zadań: Rozliczanie z pracy kierowców i przewoźników w zakresie listów przewozowych, wykazów ładunkowych, dokumentów zwrotnych i pobrań oraz wysyłka kopii listów przewozowych; Korespondencja z kontrahentami w sprawach związanych z realizacją usług; Współpraca z klientami i...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
2 godz.
Twoje zadania. Składanie zamówień w systemie ERP i bieżąca kontrola realizacji zamówień do dostawców; Zapewnienie terminowości dostaw i kontrola ich zgodności z zapisami umownymi; Raportowanie poziomu zaawansowania realizacji dostaw; Proaktywna współpraca z innymi uczestnikami projektu...
Będziesz odpowiedzialny/a za: realizację procesów zakupowych; poszukiwanie i wybór dostawców; negocjacje handlowe; monitorowanie stanów magazynowych; analizę rynku; zapewnienie zgodności z umowami; weryfikację i ocena dostawców; koordynację procesów logistycznych; zarządzanie...
Obowiązki na stanowisku: Realizacja procesów zakupowych na części i materiały niezbędnych do wykonania przeglądów statków powietrznych; Monitorowanie przebiegu realizacji zamówień; Koordynowanie obsługi statków powietrznych pod kątem dostępności części i materiałów lotniczych;...
Zakres obowiązków przyjmowanie i realizacja zleceń transportowych; pozyskiwanie nowych przewoźników i podwykonawców; dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji operacyjnej; negocjacje warunków realizowanych zleceń z przewoźnikami; utrzymywanie i rozwój współpracy z podwykonawcami;...
Czym będziesz się zajmować? Przygotowywanie kalkulacji i ofert transportowych. Organizacja transportów samochodowych całopojazdowych i częściowych. Optymalizacja wykorzystania pojazdów w ramach realizacji zleceń i czasu pracy kierowcy. Planowanie i monitorowanie przebiegu dostawy w tym...
Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Program Manager (OEM Vendor)
Nr Ref.: 776904
Zadania:
Zarządzanie budżetem OEM EMEAR (tworzenie budżetu, co kwartał sprawdzenie i zaplanowanie nowego budżetu, planowanie oszczędności)
Budowanie relacji z dostawcami (tworzenie PO, nadzór faktur, itp)
Dbanie o wysoką jakość dostarczanych usług OEM
Rozwiązywanie zgłoszeń od zespołów accountów, Territory Managerów czy też klientów w EMEAR – Product Manager jest punktem kontaktu i osobą odpowiedzialną za kontrolę eskalacji i podejmowanie odpowiednich działań zapobiegających i naprawczych
Odbywanie regularnych spotkań z vendorami (tygodniowe raporty, kwartalne podsumowania)
Współpraca z innymi działami firmy
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość łańcucha dostaw usług i rozumienie narzędzi oraz procesów z nim związanych
Umiejętność utrzymania dobrych relacji z vendorami, prowadzenia spotkań i rozwiązywania konfliktów
Podstawowa wiedza finansowa
Umiejętność posługiwania się pakietem Microsoft Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint,..)
Oferujemy:
Możliwość długofalowej współpracy na projektach firmy Experis IT
Zakres obowiązków: Wdrażanie projektów logistycznych, w tym współpraca z IT w zakresie rozwoju oraz wdrażania nowych technologii informatycznych; Analizowanie i monitorowanie realizacji procesów, projektów i zadań pod kątem skuteczności osiągania założonych celów; Planowanie,...
starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
7 dni
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Nadzór nad procesem kompletacji towarów dla Klientów. Fakturowanie i planowanie tras. Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu oraz procesu dostaw. Nadzór i optymalizacja procesów kompletacji i wysyłki towarów dla Klientów. Współpraca z...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku, odpowiedzialna będzie za: sporządzanie bieżących raportów i ich analizę; realizację planu dostaw; alokację zapasu; tworzenie zamówień oraz kontrolę ich realizacji; współpracę z działem produkcji; współpracę z działem zakupów;
Twój zakres obowiązków Przekazywanie kierowcom zleceń dystrybucyjnych Zapewnienie odpowiednich środków transportu w celu realizacji zleceń Klientów Optymalne planowanie transportów Kontrola dostaw i odbiorów przesyłek dystrybucyjnych Kontrola dokumentacji dystrybucyjnej Kontrola jakości...
Zakres zadań: Rozliczanie z pracy kierowców i przewoźników w zakresie listów przewozowych, wykazów ładunkowych, dokumentów zwrotnych i pobrań oraz wysyłka kopii listów przewozowych; Korespondencja z kontrahentami w sprawach związanych z realizacją usług; Współpraca z klientami i...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
2 godz.
Twoje zadania. Składanie zamówień w systemie ERP i bieżąca kontrola realizacji zamówień do dostawców; Zapewnienie terminowości dostaw i kontrola ich zgodności z zapisami umownymi; Raportowanie poziomu zaawansowania realizacji dostaw; Proaktywna współpraca z innymi uczestnikami projektu...
Będziesz odpowiedzialny/a za: realizację procesów zakupowych; poszukiwanie i wybór dostawców; negocjacje handlowe; monitorowanie stanów magazynowych; analizę rynku; zapewnienie zgodności z umowami; weryfikację i ocena dostawców; koordynację procesów logistycznych; zarządzanie...
Obowiązki na stanowisku: Realizacja procesów zakupowych na części i materiały niezbędnych do wykonania przeglądów statków powietrznych; Monitorowanie przebiegu realizacji zamówień; Koordynowanie obsługi statków powietrznych pod kątem dostępności części i materiałów lotniczych;...
Zakres obowiązków przyjmowanie i realizacja zleceń transportowych; pozyskiwanie nowych przewoźników i podwykonawców; dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji operacyjnej; negocjacje warunków realizowanych zleceń z przewoźnikami; utrzymywanie i rozwój współpracy z podwykonawcami;...
Czym będziesz się zajmować? Przygotowywanie kalkulacji i ofert transportowych. Organizacja transportów samochodowych całopojazdowych i częściowych. Optymalizacja wykorzystania pojazdów w ramach realizacji zleceń i czasu pracy kierowcy. Planowanie i monitorowanie przebiegu dostawy w tym...