Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wspieranie i zastępowanie kierownika działu, zarządzanie transportem, realizacja planu dostaw, współpraca z działami sprzedażowymi, efektywne zarządzanie magazynem HoReCa, sporządzanie analiz dotyczących pracy działu.
młodszy specjalista (junior) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
3 dni
Summary of job: To provide logistical support for the project: checking, preparing shipments, monitoring shipments and resolving logistical problems. Responsible for working in accordance to actual regulatory guidelines and internal SOPs. Main tasks and responsibilities: Planning, conducting and...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: planowanie i nadzór nad działaniami zespołu zamówień (5 osób), ustalanie priorytetów, opracowywanie krótko i długoterminowych planów kompleksowego łańcucha dostaw na podstawie historycznych danych oraz bieżących trendów sprzedażowych i...
Klient portalu Praca.pl
Wrocław
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
7 dni
współpraca z dostawcami międzynarodowymi efektywna współpraca z obecnymi zagranicznymi dostawcami poszukiwanie nowych dostawców zagranicznych dbałość o terminowość dostaw i realizację umów administrowanie procesem zakupowym monitorowanie rynku i konkurencyjnych ofert ścisła...
Logistyka i zarządzanie magazynem: Planowanie, organizowanie i kontrola procesów logistycznych, w tym obsługi towarów dual use i wojskowych; Monitorowanie i analiza kosztów logistycznych oraz poszukiwanie możliwości optymalizacji; Zarządzanie magazynem z zachowaniem najwyższych standardów...
specjalista (mid) kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Zakres obowiązków: Koordynacja importu aut z Azji; Bieżąca współpraca z dostawcami (m.in. firmy transportowe, logistyczne i inne) Odpowiedzialność za obieg dokumentacji logistycznej; Wprowadzanie danych do systemu informatycznego; Przygotowywanie raportów i zestawień;
Twój zakres obowiązków: kompleksowa organizacja oraz koordynacja działań z obszaru logistyki; zadania związane z monitoringiem poziomu realizacji usług logistycznych, obsługa reklamacji logistycznych; udział w międzynarodowych projektach w obszarze logistyki realizowanych w Polsce i...
Twój zakres obowiązków Przekazywanie kierowcom zleceń dystrybucyjnych Zapewnienie odpowiednich środków transportu w celu realizacji zleceń Klientów Optymalne planowanie transportów Kontrola dostaw i odbiorów przesyłek dystrybucyjnych Kontrola dokumentacji dystrybucyjnej Kontrola jakości...
Twój zakres obowiązków Przekazywanie kierowcom zleceń dystrybucyjnych Zapewnienie odpowiednich środków transportu w celu realizacji zleceń Klientów Optymalne planowanie transportów Kontrola dostaw i odbiorów przesyłek dystrybucyjnych Kontrola dokumentacji dystrybucyjnej Kontrola jakości...
Twój zakres obowiązków Przekazywanie kierowcom zleceń dystrybucyjnych Zapewnienie odpowiednich środków transportu w celu realizacji zleceń Klientów Optymalne planowanie transportów Kontrola dostaw i odbiorów przesyłek dystrybucyjnych Kontrola dokumentacji dystrybucyjnej Kontrola jakości...
Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Program Manager (OEM Vendor)
Nr Ref.: 776904
Zadania:
Zarządzanie budżetem OEM EMEAR (tworzenie budżetu, co kwartał sprawdzenie i zaplanowanie nowego budżetu, planowanie oszczędności)
Budowanie relacji z dostawcami (tworzenie PO, nadzór faktur, itp)
Dbanie o wysoką jakość dostarczanych usług OEM
Rozwiązywanie zgłoszeń od zespołów accountów, Territory Managerów czy też klientów w EMEAR – Product Manager jest punktem kontaktu i osobą odpowiedzialną za kontrolę eskalacji i podejmowanie odpowiednich działań zapobiegających i naprawczych
Odbywanie regularnych spotkań z vendorami (tygodniowe raporty, kwartalne podsumowania)
Współpraca z innymi działami firmy
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość łańcucha dostaw usług i rozumienie narzędzi oraz procesów z nim związanych
Umiejętność utrzymania dobrych relacji z vendorami, prowadzenia spotkań i rozwiązywania konfliktów
Podstawowa wiedza finansowa
Umiejętność posługiwania się pakietem Microsoft Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint,..)
Oferujemy:
Możliwość długofalowej współpracy na projektach firmy Experis IT
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wspieranie i zastępowanie kierownika działu, zarządzanie transportem, realizacja planu dostaw, współpraca z działami sprzedażowymi, efektywne zarządzanie magazynem HoReCa, sporządzanie analiz dotyczących pracy działu.
młodszy specjalista (junior) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
3 dni
Summary of job: To provide logistical support for the project: checking, preparing shipments, monitoring shipments and resolving logistical problems. Responsible for working in accordance to actual regulatory guidelines and internal SOPs. Main tasks and responsibilities: Planning, conducting and...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: planowanie i nadzór nad działaniami zespołu zamówień (5 osób), ustalanie priorytetów, opracowywanie krótko i długoterminowych planów kompleksowego łańcucha dostaw na podstawie historycznych danych oraz bieżących trendów sprzedażowych i...
Klient portalu Praca.pl
Wrocław
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
7 dni
współpraca z dostawcami międzynarodowymi efektywna współpraca z obecnymi zagranicznymi dostawcami poszukiwanie nowych dostawców zagranicznych dbałość o terminowość dostaw i realizację umów administrowanie procesem zakupowym monitorowanie rynku i konkurencyjnych ofert ścisła...
Logistyka i zarządzanie magazynem: Planowanie, organizowanie i kontrola procesów logistycznych, w tym obsługi towarów dual use i wojskowych; Monitorowanie i analiza kosztów logistycznych oraz poszukiwanie możliwości optymalizacji; Zarządzanie magazynem z zachowaniem najwyższych standardów...
specjalista (mid) kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Zakres obowiązków: Koordynacja importu aut z Azji; Bieżąca współpraca z dostawcami (m.in. firmy transportowe, logistyczne i inne) Odpowiedzialność za obieg dokumentacji logistycznej; Wprowadzanie danych do systemu informatycznego; Przygotowywanie raportów i zestawień;
Twój zakres obowiązków: kompleksowa organizacja oraz koordynacja działań z obszaru logistyki; zadania związane z monitoringiem poziomu realizacji usług logistycznych, obsługa reklamacji logistycznych; udział w międzynarodowych projektach w obszarze logistyki realizowanych w Polsce i...
Twój zakres obowiązków Przekazywanie kierowcom zleceń dystrybucyjnych Zapewnienie odpowiednich środków transportu w celu realizacji zleceń Klientów Optymalne planowanie transportów Kontrola dostaw i odbiorów przesyłek dystrybucyjnych Kontrola dokumentacji dystrybucyjnej Kontrola jakości...
Twój zakres obowiązków Przekazywanie kierowcom zleceń dystrybucyjnych Zapewnienie odpowiednich środków transportu w celu realizacji zleceń Klientów Optymalne planowanie transportów Kontrola dostaw i odbiorów przesyłek dystrybucyjnych Kontrola dokumentacji dystrybucyjnej Kontrola jakości...
Twój zakres obowiązków Przekazywanie kierowcom zleceń dystrybucyjnych Zapewnienie odpowiednich środków transportu w celu realizacji zleceń Klientów Optymalne planowanie transportów Kontrola dostaw i odbiorów przesyłek dystrybucyjnych Kontrola dokumentacji dystrybucyjnej Kontrola jakości...