DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO:
- prowadzenie i dokumentowanie działalności badawczej lub badawczo-rozwojowej, w tym aktywny udział w upowszechnianiu rezultatów działalności badawczej,
- podejmowanie działań mających na celu pozyskanie finansowania zewnętrznego na działalność badawczą,
- prowadzenie i dokumentowanie zajęć dydaktycznych, w szczególności o charakterze wykładowym, seminaryjnym lub praktycznym (ćwiczenia, laboratoria, zajęcia praktyczne), a także opieka nad dyplomantami i doktorantami,
- znaczący udział w pracach organizacyjnych na rzecz Uczelni i jednostki, w tym podejmowanie działań na rzecz rozwoju współpracy międzynarodowej,
- podnoszenie kwalifikacji dydaktycznych lub zawodowych, w tym ukończenie kursu z zakresu metodologii dydaktyki akademickiej, a także poprzez udokumentowany udział w szkoleniach i konferencjach,
- znacząca aktywność publikacyjna i konferencyjna o charakterze badawczym, dydaktycznym lub popularyzatorskim (w tym artykuły oryginalne, popularno-naukowe, przeglądowe i tym podobne).
OD KANDYDATÓW WYMAGAMY:
- posiadania co najmniej stopnia doktora,
- znaczących osiągnięć naukowych lub dydaktycznych,
- znacząco powiększonego dorobku naukowego i dydaktycznego zdobytego po uzyskaniu stopnia doktora,
- znaczącego udziału w organizacji i realizacji procesów badawczych i dydaktycznych, w szczególności uzyskiwania dofinansowania zewnętrznego na badania lub dydaktykę,
- realizacji międzynarodowych projektów badawczych lub kierowania zespołami badawczymi.
WYMOGI DOTYCZĄCE STANOWISKA PRACY W JEDNOSTCE ORGANIZACYJNEJ:
- ukończenie studiów magisterskich na kierunku pielęgniarstwa lub pokrewnym,
- doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych,
- szczegółowa wiedza z zakresu opieki koordynowanej i pielęgniarstwa rodzinnego,
- biegła znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2,
- znajomość języka polskiego na poziomie umożliwiającym prowadzenie zajęć ze studentami.
OCZEKIWANA CHARAKTERYSTYKA KANDYDATA:
- kierownictwo przynajmniej jednego projektu badawczego lub dydaktycznego finansowanego ze źródeł zewnętrznych, pozyskanego w trybie konkursowym po uzyskaniu stopnia doktora lub udokumentowany wkład twórczy w realizację międzynarodowego projektu badawczego lub kierowanie zespołami badawczymi,
- dorobek naukowy w postaci co najmniej sześciu publikacji pełnotekstowych oryginalnych w ciągu ostatnich 5 lat (w tym co najmniej czterech jako pierwszy autor lub autor korespondujący) w recenzowanych czasopismach naukowych z co najmniej Q2; ocena sumaryczna publikacji w ostatnich 5 latach, w których kandydat jest pierwszym lub korespondującym autorem, powinna wynosić co najmniej 10,0 pkt. IF
- LUB
- bibliometryczna ocena sumaryczna wszystkich publikacji, w których kandydat jest pierwszym lub korespondencyjnym autorem powinna wynosić co najmniej 25,0 pkt. IF, a indeks Hirscha powinien wynosić co najmniej 12,
- promotorstwo przynajmniej jednego zakończonego przewodu doktorskiego,
- osiągnięcia w pracy organizacyjnej,
- posiadanie właściwej specjalizacji w odpowiedniej dyscyplinie nauk medycznych, jeżeli zatrudnienie ma nastąpić w obszarze nauk klinicznych, a odpowiednie przepisy specjalizację taką przewidują.
OFERUJEMY:
- umowę o pracę na czas nieokreślony w pełnym wymiarze czasu pracy nauczyciela akademickiego,
- pracę w najlepszej uczelni medycznej w Polsce, posiadającej status uczelni badawczej,
- możliwość rozwoju zawodowego w ramach obejmowanego stanowiska,
- atrakcyjny pakiet świadczeń pozapłacowych.
Poznaj
GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY
Gdański Uniwersytet Medyczny to nie tylko najlepsza uczelnia medyczna w Polsce, która plasuje się w pierwszej dziesiątce najlepszych polskich uczelni państwowych (6 miejsce).
Gdański Uniwersytet Medyczny to złożona organizacja, o długiej tradycji, wielu osiągnięciach i ogromnych możliwościach.
Obok wypełniania zadań dydaktycznych i badawczych, pełni również rolę organu założycielskiego dla czterech podmiotów leczniczych. Publikacje naukowców GUMed są jednymi z najczęściej cytowanych w prestiżowych czasopismach (wysoki Impact Factor).
Gdański Uniwersytet Medyczny to ośrodek akademicki, który stawia na praktyczne nauczanie zawodu w oparciu o nowoczesną infrastrukturę dydaktyczną – posiadamy m.in. nowoczesne pracownie multimedialne wykorzystujące druk 3D i zakłady symulacji.
W ciągu 75 lat bogatej historii pracownicy Uczelni i Szpitali wspólnie przyczynili się do utworzenia unikatowych jednostek w skali kraju m.in. Centrum Udarowego czy Centrum Medycyny Translacyjnej.
Gdański Uniwersytet Medyczny jest miejscem styku wielu kultur dzięki realizowanym studiom anglojęzycznym (English Division) i nawiązywanej współpracy z zagranicznymi partnerami, w tym uczelniami.
Gdański Uniwersytet Medyczny jest organizacją, która odważnie patrzy w przyszłość i stawia sobie wiele ambitnych celów. Uczelnia podejmuje wysiłek, by wzmocnić synergię dydaktyki, nauki oraz profesjonalnego zarządzania.