Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik biurowy

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Stare Opole    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Twoje główne zadania: fakturowanie towaru w systemie księgowo-magazynowym; przyjmowanie telefonicznie i mailowo zamówień oraz wprowadzanie do systemu; telefoniczna obsługa Klientów; przyjmowanie towaru na stan magazynu; zamawianie towaru od dostawców;
  • Specjalista ds. Fakturowania

    Willson & Brown Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Wystawianie faktur sprzedaży krajowych i zagranicznych; Weryfikacja poprawności i kompletacja dokumentów dot. wystawienia faktur; Kompletacja dokumentów do deklaracji Intrastat; Kontrola dokumentów potwierdzających dostawy...
  • Asystent / Asystentka ds. Księgowości

    Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  rekrutacja online
    20 godz.
    Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
  • Asystent / Asystentka ds. Księgowości

    Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa
    asystent  rekrutacja online
    20 godz.
    Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
  • Referent / Specjalista w Dziale Energetyki CM

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Główne obowiązki: rozliczanie mediów (faktury, refaktury, korekty, noty obciążeniowe), wystawianie refaktur wraz z prowadzeniem baz danych (zużycia, koszty), współuczestnictwo w tworzeniu, zawieraniu umów oraz porozumień dotyczących mediów, przyjmowanie i zlecanie serwisu sprzętu AGD i...
  • Specjalista ds. Fakturowania i Rozliczeń Krajowych

    Schenker sp z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres zadań: Taksowanie Listów Przewozowych; Sprawdzanie taksacji listów zarejestrowanych przez automat; Weryfikacja raportów; Fakturowanie klientów; Obsługa skrzynki mailowej; Uzupełnianie braków w systemie; Weryfikacja reklamacji dotyczących pomiarów przesyłek; Rozwiązywanie...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. rozliczeń usług

    REMONDIS Sp. z o.o. Dział Odpadów Specjalnych   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój dzień pracy będzie składał się z: obsługi systemu informatycznego funkcjonującego w Spółce; fakturowania; raportowania; prowadzenia dokumentacji; obsługi klienta na podstawie otrzymanych zamówień;
  • Trainee in Order To Cash

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    About the job Join our Order to Cash Department and became a part of one of three experienced credit control teams, shaping ARLA’s effective cash flow. We are the guardians of the credit policy and ARLA’s receivables by taking care of our customers and delivering professional and efficient...
  • Młodszy Specjalista ds. Fakturowania i Rozliczeń

    SIXT Rent a Car   Warszawa    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Wystawianie dokumentów sprzedaży w systemie księgowym po wcześniejszej weryfikacji danych; Bieżący kontakt z kontrahentami – telefoniczny i emailowy, udział w wyjaśnianiu ewentualnych niezgodności; Obsługa administracyjna w zakresie faktur VAT (obsługa dedykowanej...
  • Pracownik Administracyjny ds. Frachtu Lotniczego

    cargo-partner spedycja sp. z o.o.   Wysogotowo, k. Poznania    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: organizacja obrotu dokumentów działu spedycji (kompletowanie, sprawdzanie poprawności i archiwizowanie dokumentów; wystawianie faktur) współpraca z biurami cargo-partner w Polsce i na świecie rozwój działalności...
Zobacz więcej ofert pracy

Procurement Officer

Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce
Łódź
praca stacjonarna
1878 dni temu

 

 
Procurement Officer
Łódź
 
Would you like to be involved in variety of tasks/projects, providing cost transparency and efficiency for various Nordea Business Areas which create Nordea Future Banking industry? We are now looking for a Procurement Officer interested in joining an exciting and developing team in Group Procurement, which has the ambition to be recognised as the best procurement function in the European Financial Industry in 2019.              
 
In Nordea, we know that great customer experiences require a team that leads the way in first-class service and operations. We’re more than just a Nordic bank, we’re one of the largest employers in Poland. With us, you’ll work with skilled, international teams in a bright, modern office. The lively and collaborative atmosphere offers plenty of opportunities to learn and grow as you build your career with us. 
 

About this opportunity

 

You’ll join Group Procurement. We add value by supporting our Business Partners in Nordea to reach their targets by providing advice and executional services when it comes to cost optimisation. Success is measured by the results we achieve together with our Business Partners and how satisfied they are with the support and services we deliver.

Group Procurement's service offerings are based on four service lines: Accounting and Advisory Service, Sourcing Service, Contract Service and Buy & Pay services.

What's more, we are responsible for end-to-end AP invoice handling process for the whole Nordea Group.

What you’ll be doing:

  • In AP Payments & Reconciliation Team:
    • Maintenance of Vendor Master Data - verification of legal and fiscal requirements of the invoices, creating and updating vendor’s accounts in SAP system
    • Vendor Query- daily cooperation with external suppliers
    • Reconciliation of selected GL accounts
    • Seek improvement possibilities in daily work
    • Actively participate in running projects
  • In Invoice Handling Team:
    • Invoice handling - verification of legal and fiscal requirements, invoice pre-coding (including VAT)
    • Closely cooperate with internal and external stakeholders in order to achieve an expected level of invoice quality
    • Handle Nordea’s employees’ queries related to invoices and invoice handling system
    • Seek improvement possibilities in daily work
    • Actively participate in running projects
  • In Cost Control team:
    • Additionally - invoice verification against the signed contracts with the biggest Nordea's suppliers, report discrepancies and drive new activities to increase spend under management

You’ll join a team with great atmosphere, possibility to work remotely and with flexible working hours. The role is based in Łódź.

 

Who you are

 

Collaboration. Ownership. Passion. Courage. These are the values that guide us in being at our best – and that we imagine you share with us.
 
To succeed in this role, we believe that you:
  • Are focused on details and high quality results
  • Are change driven, flexible and open to new challenges
  • Are determined in execution, bringing the team together to achieve Group Procurement goals

Your profile and background:

  • Knowledge of accounting principles in Accounts Payable
  • Very good command of English - both written and spoken
  • Excellent communication and fast relationship building skills
  • Ability to organise your own working time and improvement mindset
  • Project Management knowledge would be an asset

If this sounds like you, get in touch!

 

 

Podobne oferty

  • Pracownik biurowy

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Stare Opole    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Twoje główne zadania: fakturowanie towaru w systemie księgowo-magazynowym; przyjmowanie telefonicznie i mailowo zamówień oraz wprowadzanie do systemu; telefoniczna obsługa Klientów; przyjmowanie towaru na stan magazynu; zamawianie towaru od dostawców;
  • Specjalista ds. Fakturowania

    Willson & Brown Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Wystawianie faktur sprzedaży krajowych i zagranicznych; Weryfikacja poprawności i kompletacja dokumentów dot. wystawienia faktur; Kompletacja dokumentów do deklaracji Intrastat; Kontrola dokumentów potwierdzających dostawy...
  • Asystent / Asystentka ds. Księgowości

    Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  rekrutacja online
    20 godz.
    Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
  • Asystent / Asystentka ds. Księgowości

    Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa
    asystent  rekrutacja online
    20 godz.
    Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
  • Referent / Specjalista w Dziale Energetyki CM

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Główne obowiązki: rozliczanie mediów (faktury, refaktury, korekty, noty obciążeniowe), wystawianie refaktur wraz z prowadzeniem baz danych (zużycia, koszty), współuczestnictwo w tworzeniu, zawieraniu umów oraz porozumień dotyczących mediów, przyjmowanie i zlecanie serwisu sprzętu AGD i...
  • Specjalista ds. Fakturowania i Rozliczeń Krajowych

    Schenker sp z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres zadań: Taksowanie Listów Przewozowych; Sprawdzanie taksacji listów zarejestrowanych przez automat; Weryfikacja raportów; Fakturowanie klientów; Obsługa skrzynki mailowej; Uzupełnianie braków w systemie; Weryfikacja reklamacji dotyczących pomiarów przesyłek; Rozwiązywanie...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. rozliczeń usług

    REMONDIS Sp. z o.o. Dział Odpadów Specjalnych   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój dzień pracy będzie składał się z: obsługi systemu informatycznego funkcjonującego w Spółce; fakturowania; raportowania; prowadzenia dokumentacji; obsługi klienta na podstawie otrzymanych zamówień;
  • Trainee in Order To Cash

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    About the job Join our Order to Cash Department and became a part of one of three experienced credit control teams, shaping ARLA’s effective cash flow. We are the guardians of the credit policy and ARLA’s receivables by taking care of our customers and delivering professional and efficient...
  • Młodszy Specjalista ds. Fakturowania i Rozliczeń

    SIXT Rent a Car   Warszawa    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Wystawianie dokumentów sprzedaży w systemie księgowym po wcześniejszej weryfikacji danych; Bieżący kontakt z kontrahentami – telefoniczny i emailowy, udział w wyjaśnianiu ewentualnych niezgodności; Obsługa administracyjna w zakresie faktur VAT (obsługa dedykowanej...
  • Pracownik Administracyjny ds. Frachtu Lotniczego

    cargo-partner spedycja sp. z o.o.   Wysogotowo, k. Poznania    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: organizacja obrotu dokumentów działu spedycji (kompletowanie, sprawdzanie poprawności i archiwizowanie dokumentów; wystawianie faktur) współpraca z biurami cargo-partner w Polsce i na świecie rozwój działalności...