Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
  • Koordynator ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
  • Business Development Manager

    Kronospan Mielec Sp. z o.o.   Mielec    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    This unique role combines the responsibilities of Business Development with procurement management, focusing on technical purchasing for maintenance, spare parts, services, and waste management. The ideal candidate will be responsible for developing and executing procurement strategies, leading a...
  • Zastępca Kierownika Biura Handlowego Oddziału ds. zakupów

    PGNiG Technologie S.A.   Krosno    praca stacjonarna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Opis stanowiska: Kierowanie procesami zakupowymi na materiały, usługi i podwykonawstwo zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie uregulowaniami w Spółce; Przygotowanie oraz weryfikacja umów na realizowane zakupy oraz usługi; Monitorowanie terminów dostaw zamówionych materiałów i...
  • Procurement Project Specialist

    Joinco Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...
  • Menedżer / Menedżerka projektów IT

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? Planowanie i prowadzenie projektów IT w oparciu o przyjęte Zasady Zarządzania Projektami, od momentu ich zainicjowania do zakończenia; Analizowanie potrzeb w zakresie wdrażanych rozwiązań; Zarządzanie zespołem projektowym, budżetem, harmonogramem oraz...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Wrocław Kierownik ds. Zakupów Wrocław
Procurement Manager (Global Category Buyer – Utilities)

Procurement Manager (Global Category Buyer – Utilities)

AmRest Sp. z o.o.
Wrocław
praca stacjonarna
2258 dni temu

Building strategic systems and processes with a global exposure, this is your passion. With your experience in Procurement Utilities (Energy) you enjoy challenges and cross functional operation. Are you up for this challenge and are you eager to learn and grow even more in your profession? AmRest is looking to fulfill the position of:

Procurement Manager (Global Category Buyer – Utilities)
Miejsce pracy: Wrocław
Set our Global Utilities Purchasing Strategy for the next years: your goal as our Procurement Manager
Making sure Utilities purchasing costs are under control and with good efficiency, this is your responsibility on a global level. Of course, you will not take on this responsibility by yourself: you coordinate country buyers in your area and cooperate with Brands Maintenance Teams within the Utilities category. In your role, you also support new business as well as consumption optimization with the Energy area.

Your biggest challenge? To prepare our Global Utilities Purchasing Strategy that sets the whole AmRest direct for purchasing services for the next 3 to 5 years within the area of accountability.

 

Your other Utilities challenges:
  • Centralize Utilities purchases with savings effect through building a strategy and frame for cooperation.
  • Achieve savings target on tendering as well as on optimization activity.
  • Secure integration of new businesses with financial benefits on the category.
  • Create Utilities Purchasing Strategy by area and commodity.
  • Lead multimarket and cross departmental team during tenders and projects.
Do you have what it takes?
Since AmRest is an international company where we are proud of our unique and international culture, you enjoy working in an international and fast changing environment where English is the main language.
If you really want to make this role a success, here is what we think you need:
  • Minimum of 3 years of experience in Utilities Procurement
  • High level of communication and negotiation skills
  • Proactive problem resolution skills and result-oriented
  • High analytical skills
  • Proactive problem resolution skills and result-oriented

Everything we do is out of passion, our promise to you!
AmRest is a unique place, where you can take care of professional and personal development. Everything we do is out of passion. We have a passion for people, development and food! We know our company would not succeed if it had not been for our people. We act according to our Core Values and we believe that everything is possible! If  you are looking for a job which will give you an opportunity to grow, then you are in a good place!

 

So what can you expect:
  • To be a part of an international, dynamic and fast-growing company
  • A unique culture of openness, customer focus where “Everything is possible” and where bureaucracy and politics have no place
  • Cooperation with strong, international brands like: KFC, Pizza Hut, Starbucks, Burger King, La Tagliatella, Blue Frog, Kaab.
  • Accelerated professional and personal development driven by meaningful challenge
  • Opportunity to work in company with culture based on Core Values
 

Podobne oferty

  • Koordynator ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
  • Koordynator ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
  • Business Development Manager

    Kronospan Mielec Sp. z o.o.   Mielec    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    This unique role combines the responsibilities of Business Development with procurement management, focusing on technical purchasing for maintenance, spare parts, services, and waste management. The ideal candidate will be responsible for developing and executing procurement strategies, leading a...
  • Zastępca Kierownika Biura Handlowego Oddziału ds. zakupów

    PGNiG Technologie S.A.   Krosno    praca stacjonarna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Opis stanowiska: Kierowanie procesami zakupowymi na materiały, usługi i podwykonawstwo zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie uregulowaniami w Spółce; Przygotowanie oraz weryfikacja umów na realizowane zakupy oraz usługi; Monitorowanie terminów dostaw zamówionych materiałów i...
  • Procurement Project Specialist

    Joinco Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...
  • Menedżer / Menedżerka projektów IT

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? Planowanie i prowadzenie projektów IT w oparciu o przyjęte Zasady Zarządzania Projektami, od momentu ich zainicjowania do zakończenia; Analizowanie potrzeb w zakresie wdrażanych rozwiązań; Zarządzanie zespołem projektowym, budżetem, harmonogramem oraz...