Aktualnie BURGER KING Poland S.A. buduje swoje struktury w Polsce. To świetna wiadomość dla wszystkich osób, które chcą się rozwijać w dynamicznym, międzynarodowym środowisku, a dodatkowo w świetnej, nieskalanej korporacyjną sztywnością atmosferze. Oferujemy warunki pracy sprzyjające osobom aktywnym, ambitnym o pozytywnym usposobieniu - zgodnie z naszą filozofią - BE YOUR WAY! Nasza kultura organizacyjna jest prosta – a Twoja droga na szczyt może zacząć się właśnie od tego stanowiska!
Procurement & Maintenance Manager
Miejsce pracy: Warszawa / cała Polska
Nr Ref.: P&MM/WAW/2015
Opis stanowiska:
Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej na w/w stanowisku będą należały m.in.:
- kompleksowa odpowiedzialność za zakup specjalistycznego sprzętu kuchennego i wentylacyjnego oraz zarządzanie konserwacją gwarancyjną i pogwarancyjną urządzeń we wszystkich restauracjach Burger King Poland a także w centrali firmy poprzez zorganizowanie struktury maintenance,
- przeprowadzanie analiz, poszukiwanie nowych rozwiązań i dostawców oraz prowadzenie negocjacji w celu maksymalizacji zysków i minimalizacji strat,
- zarządzenie, monitorowanie i optymalizacja zużycia mediów poprzez wybraną firmę zewnętrzną,
- prowadzenie w restauracjach rutynowych kontroli, sporządzanie raportów o znalezionych problemach i proponowanie rozwiązań,
- tworzenie profilaktycznych programów i harmonogramów konserwacji, aby zapewnić bezpieczeństwo, skuteczność i wydajność urządzeń restauracyjnych, w tym między innymi urządzeń kuchennych, wodno-kanalizacyjnych, systemów elektrycznych i urządzeń chłodniczych,
- wdrożenie programów naprawczych i serwisowych, które pozwolą Menedżerom Restauracji na radzenie sobie z rutynowymi, drobnymi i nagłymi incydentami,
- aktywne zarządzanie sytuacjami kryzysowymi poprzez natychmiastowe reagowanie
w sytuacjach awaryjnych, - nadzorowanie uruchomienia nowej restauracji.
Wymagania:
- wyższe wykształcenie w dziedzinach technicznych i/lub managerskich,
- min. 5-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej zdobyte w dużych sieciach detalicznych,
- rozwinięte zdolności analityczne,
- wysoce rozwinięte umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie,
- umiejętność budowania relacji, łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1),
- umiejętność pracy pod presją czasu i terminowego wykonywania powierzonych obowiązków,
- bardzo dobra organizacja pracy i wielozadaniowość,
- mobilność - gotowość odbywanie podróży służbowych.
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- prywatną opiekę medyczną,
- dynamiczny rozwój w międzynarodowym środowisku,
- możliwość uczestniczenia w budowaniu i rozwoju firmy od początków jej działalności w Polsce,
- dla najbardziej ambitnych duże możliwości rozwoju.