Ogłoszenie numer: 6275574, z dnia 2022-01-19
Jesteśmy firmą logistyczną należącą do międzynarodowej Grupy Logwin, której historia sięga 1877 roku. Sieć własnych biur, obsługa klientów w zakresie spedycji: morskiej, lotniczej, kolejowej oraz transportu drogowego, a także usługi logistyki kontraktowej czy e-commerce sprawia, że kompleksowo obsługujemy wiele znanych marek.
Aktualnie do szeregów naszej firmy poszukujemy osoby na stanowisko:
Process Manager
Miejsce pracy: Piaseczno
Opis stanowiska
- Analiza i mapowanie obecnych procesów w centrach logistycznych
- Wsparcie działów operacyjnych w identyfikacji potencjalnych usprawnień i przygotowywanie analiz wpływu na koszty
- Wsparcie działu sprzedaży i zespołu przetargowego w przygotowani koncepcji obsługi logistycznej dla potencjalnych klientów
- Rozwój narzędzi do mapowania i symulacji wpływu zmian w procesach
- Utrzymanie dokumentacji procesowej
- Nadzór nad wdrażaniem zmian w procesach magazynowych
- Wprowadzanie i utrzymywanie elementów programu „Lean manufacturing”
- Opieka nad wewnętrznym programem IDEA (oddolne inicjatywy pracowników)
Wymagania
- Wykształcenie wyższe kierunkowe
- Minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w branży TSL lub produkcyjnej, w operacjach wykorzystujących automatykę przemysłową
- Wysokie umiejętności analityczne
- Systematyczność i podejście procesowe
- Kreatywność, zaangażowanie i chęci do nauki nowych zagadnień,
- Gotowość do podróży służbowych po Polsce i Europie (ok 25% czasu)
- Bardzo dobra znajomości języka angielskiego
Oferujemy
- Pracę w zaangażowanym zespole ekspertów, wspierającym rozwój osobisty i zawodowy w jednej z największych na świecie firm logistycznych
- Uczestnictwo w szkoleniach, targach i konferencjach umożliwiających rozwój w zakresie najnowszych rozwiązań technologicznych
- Możliwość rozwijania i wdrażania swoich pomysłów
- Adekwatne do umiejętności i doświadczenia wynagrodzenie
- Samochód służbowy
- Bezpłatny pakiet medyczny, karta Multisport, bony pieniężne na różne okazje (np. święta, ślub) oraz inne dodatkowe benefity dla Ciebie i Twoich bliskich związane z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych
Poznaj
Logwin Poland
Dlaczego warto?
Logwin to połączenie wieloletniego doświadczenia z nowoczesną technologią. którą codziennie dostarczamy naszym klientom. Dzięki globalnemu „know how” obsługę logistyczną realizujemy na najwyższym możliwym poziomie. Charakteryzuje nas ciągłe doskonalenie umiejętności, wypracowana latami precyzja w działaniu, zaangażowanie w każdy projekt oraz bycie zawsze blisko klienta. To właśnie dzięki tym atrybutom zdobyliśmy zaufanie największych marek.
Specjalizujemy się w kompleksowych rozwiązaniach logistycznych dla naszych klientów. Usługi realizujemy w ramach dwóch głównych segmentów działalności: logistyki kontraktowej oraz spedycji. Do tworzenia rozwiązań logistycznych podchodzimy modułowo, dzięki czemu optymalnie dopasowujemy gotowe rozwiązania do indywidualnych potrzeb klienta. Posiadamy usługi dedykowane e-commerce, retail oraz b2b.
Proces rekrutacji
- Krok Przeszukanie bazy CV
- Krok Publikacja ogłoszenia i zbieranie CV
- Krok Spotkanie rekrutacyjne
- Krok Spotkanie z kierownikiem obszaru
- Krok Informacja zwrotna
Opinie o pracodawcy
-
Anna Orsłowska
Operations Manager WDP
W Logwin lubię ludzi. Wspierają i dają poczucie bezpieczeństwa i to jest dla mnie bardzo ważne. Razem jesteśmy w stanie sprostać każdemu wyzwaniu!
-
Daniel Ałdaś
Magazynier
Pracę w Logwin polecam każdemu, kto szuka elastycznych godzin pracy i nie lubi monotonii, ponieważ każdy dzień tutaj różni się od innych. Atmosfera jest przyjazna, dużo się śmiejemy i sobie pomagamy, a co najważniejsze szanujemy się nawzajem.