Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Zespołu Obsługi Klienta

    G DATA Software Sp. z o.o.   Szczecinek    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołem: Nadzór nad działem obsługi klienta, motywowanie i szkolenie pracowników. Definiowanie celów zespołu i sprawdzanie ich realizacji. Oceny pracowników i feedback. Tworzenie procedur obsługi klienta i zarządzanie konfliktami. Realizacja celów...
  • Kierownik Działu Utrzymania Klienta

    G DATA Software Sp. z o.o.   Szczecinek    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie zespołem: Nadzór nad pracą zespołu pracowników działu obsługi klienta, zapewniając ich odpowiednią motywację i szkolenie. Ustalanie celów i zadań dla zespołu oraz monitorowanie ich realizacji. Przeprowadzanie ocen okresowych i udzielanie informacji zwrotnej...
  • Menedżer Zespołu Sprzedaży

    Compensa Dystrybucja Sp. z o.o.   zachodniopomorskie    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    19 godz.
    Twój zakres obowiązków: Twoim zadaniem będzie prowadzenie rekrutacji i budowanie zespołu Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz zarządzał/a podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz odpowiedzialny/a za wdrożenie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów...
  • Lider Zespołu Sprzedaży

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: budowanie własnego biznesu...
  • Dyrektor Agencji

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    dyrektor  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Zaangażowani ludzie, najwyższe standardy oraz prosta w konstrukcji oferta produktowa dopasowana do potrzeb klientów czynią nas wyjątkowym partnerem do współpracy. Jeśli posiadasz doświadczenie menedżerskie w branży ubezpieczeniowej zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko. Do zadań...
  • Kierownik / Kierowniczka ds. Kluczowych Klientów (Key Account Manager)

    PLAY (P4 Sp. z o.o.)   Szczecin    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Twój zakres obowiązków Współtworzenie strategii sprzedaży, pozyskania, utrzymania i rozwoju klientów biznesowych z segmentu MLE; Realizacja określonych celów sprzedażowych do nowych i obecnych klientów; Poszukiwanie możliwości i źródeł dotarcia oraz pozyskania nowych klientów;...
  • Kierownik Zespołu Sprzedaży

    Unum Życie TUiR S.A.   Szczecin    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B
    3 dni
    Zadania: rekrutacja do zespołu sprzedażowego; rozwój i szkolenie zespołu; realizacja celów biznesowych; motywowanie, kreowanie dobrej atmosfery pracy.
  • Koordynator Zespołu Sprzedaży

    Praca.pl   Szczecin    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zadania: Rekrutacja członków zespołu; Rozwijanie i szkolenie pracowników; Realizacja wyznaczonych celów biznesowych; Motywowanie i dbanie o pozytywny klimat w zespole;
  • Kierownik ds. Opryskiwaczy

    AGRO-SIEĆ Maszyny Sp. z o.o.   Stargard    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków Zarządzanie zespołem ds. opryskiwaczy i rozwój działu na podległym terenie; Tworzenie strategii sprzedażowo-marketingowej i odpowiedzialność za jej realizację; Monitorowanie i analizowanie wyników sprzedaży oraz dostosowywanie strategii do zmieniających się...
  • Kierownik ds. Opryskiwaczy

    Praca.pl   Stargard    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków Zarządzanie zespołem sprzedaży - dbałość o wyniki, szkolenia i rozwój; Tworzenie strategii sprzedażowo-marketingowej na podległym terenie; Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami; Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy;
Zobacz więcej ofert pracy

Process Manager Change Management

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
zachodniopomorskie
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
846 dni temu

Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company, offering a full range of technology products, solutions and services. We use our experience and the power of ICT to shape the future of the global society together with our customers.

Fujitsu provides newest technologies and products for informatics and communication to clients in more than 100 countries. Using our many years of experience and innovation potential, we are committed to digital co-creation together with our customers. Fujitsu provides unique digital services that are designed to leverage connectivity and data-driven intelligence in order to empower people by delivering a truly human-centric value.

We are looking for

Process Manager Change Management
Miejsce pracy: woj. zachodniopomorskie
Responsibilities
  • Delivers a specialist service management function within or into a account
  • Manages elements of service delivery to lower/ middle management level within the customer(s) in order to deliver contracted service commitments & continual service improvements.
  • Proactively manages elements of capability units & other suppliers in a service partnership as ‘one service team’ to lower to middle management level customers.
  • Monitors, maintains and ensures compliance to the process/ processes owned
  • Continually review the process and associated activities for efficiency and effectiveness, and make recommendations for improvement.
  • Undertakes initial investigation to determine scope and details of issues and update stakeholders accordingly
  • Initiates and manages the development of solutions to identified issues
  • Checks investigates and analyze statistics to identify historical trends and knowledge gaps and provide relevant support and content via management reporting.
  • Participates in regular reviews to resolve issues/ review processes with relevant parties, such as Service Desks, Operations, Account Team etc.
Requirements
  • Manage the resolution of incidents to agreed service levels
  • Act as point of escalation in dispute or uncertainty over appropriate resolver group for an incident
  • Act as point of escalation when closure of an incident is disputed by the user
  • Ensure the Change Management process, procedures and work instructions are adhered to by all relevant parties
  • Monitor and report on the effectiveness of the Change Management procedures

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

  • Delivers a specialist service management function within or into a account
  • Manages elements of service delivery to lower/ middle management level within the customer(s) in order to deliver contracted service commitments & continual service improvements.
  • Proactively manages elements of capability units & other suppliers in a service partnership as ‘one service team’ to lower to middle management level customers.
  • Monitors, maintains and ensures compliance to the process/ processes owned
  • Continually review the process and associated activities for efficiency and effectiveness, and make recommendations for improvement.
  • Undertakes initial investigation to determine scope and details of issues and update stakeholders accordingly
  • Initiates and manages the development of solutions to identified issues
  • Checks investigates and analyze statistics to identify historical trends and knowledge gaps and provide relevant support and content via management reporting.
  • Participates in regular reviews to resolve issues/ review processes with relevant parties, such as Service Desks, Operations, Account Team etc.
  • Manage the resolution of incidents to agreed service levels
  • Act as point of escalation in dispute or uncertainty over appropriate resolver group for an incident
  • Act as point of escalation when closure of an incident is disputed by the user
  • Ensure the Change Management process, procedures and work instructions are adhered to by all relevant parties
  • Monitor and report on the effectiveness of the Change Management procedures

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

To apply for this opportunity, please send your CV in English.
www: www.TheRealDeal.pl
F: www.facebook.com/FujitsuPoland
L: https://www.linkedin.com/showcase/career-at-fujitsu-poland/





Fuzja
ul. Milionowa 4
93-102 Łódź

.KTW
Aleja Roździeńskiego 1
04-202, Katowice
 

Podobne oferty

  • Kierownik Zespołu Obsługi Klienta

    G DATA Software Sp. z o.o.   Szczecinek    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołem: Nadzór nad działem obsługi klienta, motywowanie i szkolenie pracowników. Definiowanie celów zespołu i sprawdzanie ich realizacji. Oceny pracowników i feedback. Tworzenie procedur obsługi klienta i zarządzanie konfliktami. Realizacja celów...
  • Kierownik Działu Utrzymania Klienta

    G DATA Software Sp. z o.o.   Szczecinek    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie zespołem: Nadzór nad pracą zespołu pracowników działu obsługi klienta, zapewniając ich odpowiednią motywację i szkolenie. Ustalanie celów i zadań dla zespołu oraz monitorowanie ich realizacji. Przeprowadzanie ocen okresowych i udzielanie informacji zwrotnej...
  • Menedżer Zespołu Sprzedaży

    Compensa Dystrybucja Sp. z o.o.   zachodniopomorskie    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    19 godz.
    Twój zakres obowiązków: Twoim zadaniem będzie prowadzenie rekrutacji i budowanie zespołu Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz zarządzał/a podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz odpowiedzialny/a za wdrożenie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów...
  • Lider Zespołu Sprzedaży

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: budowanie własnego biznesu...
  • Dyrektor Agencji

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    dyrektor  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Zaangażowani ludzie, najwyższe standardy oraz prosta w konstrukcji oferta produktowa dopasowana do potrzeb klientów czynią nas wyjątkowym partnerem do współpracy. Jeśli posiadasz doświadczenie menedżerskie w branży ubezpieczeniowej zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko. Do zadań...
  • Kierownik / Kierowniczka ds. Kluczowych Klientów (Key Account Manager)

    PLAY (P4 Sp. z o.o.)   Szczecin    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Twój zakres obowiązków Współtworzenie strategii sprzedaży, pozyskania, utrzymania i rozwoju klientów biznesowych z segmentu MLE; Realizacja określonych celów sprzedażowych do nowych i obecnych klientów; Poszukiwanie możliwości i źródeł dotarcia oraz pozyskania nowych klientów;...
  • Kierownik Zespołu Sprzedaży

    Unum Życie TUiR S.A.   Szczecin    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B
    3 dni
    Zadania: rekrutacja do zespołu sprzedażowego; rozwój i szkolenie zespołu; realizacja celów biznesowych; motywowanie, kreowanie dobrej atmosfery pracy.
  • Koordynator Zespołu Sprzedaży

    Praca.pl   Szczecin    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zadania: Rekrutacja członków zespołu; Rozwijanie i szkolenie pracowników; Realizacja wyznaczonych celów biznesowych; Motywowanie i dbanie o pozytywny klimat w zespole;
  • Kierownik ds. Opryskiwaczy

    AGRO-SIEĆ Maszyny Sp. z o.o.   Stargard    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków Zarządzanie zespołem ds. opryskiwaczy i rozwój działu na podległym terenie; Tworzenie strategii sprzedażowo-marketingowej i odpowiedzialność za jej realizację; Monitorowanie i analizowanie wyników sprzedaży oraz dostosowywanie strategii do zmieniających się...
  • Kierownik ds. Opryskiwaczy

    Praca.pl   Stargard    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków Zarządzanie zespołem sprzedaży - dbałość o wyniki, szkolenia i rozwój; Tworzenie strategii sprzedażowo-marketingowej na podległym terenie; Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami; Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy;