Najnowsze oferty pracy

  • Treasury Specialist

    JTI GBS   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What this position is about - Purpose: Executing daily Treasury Accounting/Back Office activities; Taking part and delivering corporate global period closing process from Treasury side; Contributing to system improvements by proposing optimization, simplification and performing user acceptance...
  • Księgowy / Księgowa

    Infakt Sp. z o.o.   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Do Twoich obowiązków należeć będzie: indywidualna i kompleksowa obsługa klientów; samodzielne prowadzenie księgowości jednoosobowych działalności gospodarczych lub pełnej księgowości spółek z o.o. zgodnie z obowiązującymi przepisami; kontrola merytoryczna dokumentów i...
  • Asystent / Asystentka w Dziale Audytu

    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    17 godz.
    Do Twoich zadań będzie należało: udział w badaniu obszarów sprawozdań finansowych sporządzonych według Krajowych i Międzynarodowych Standardów Rachunkowości; pomoc w przygotowywaniu dokumentacji i raportów niezbędnych do wykonania badania sprawozdania finansowego; poznanie...
  • Młodszy Księgowy / Młodsza Księgowa

    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: wprowadzanie faktur zakupu do obiegu dokumentów; uzgadnianie rozrachunków i sald kont; analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych; sporządzanie sprawozdań statystycznych; rozliczanie wydatków kart pracowniczych; dokonywanie rozliczeń międzyokresowych kosztów;...
  • Accounts Payable Specialist with Romanian

    DXC Technology Polska Sp. z o.o.   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista mid / senior / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Responsibilities Processing invoices accurately and in compliance with accounting standards; Uploading bank statements and transactions; Handling queries related to invoices and payments; Assisting in performing month-end closing activities; Setting up new suppliers; Creating basic reports;...
  • Główny księgowy / Główna księgowa

    FAMAG Sp. z o.o.   Poniec    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twoje zadania: bieżące prowadzenie pełnej księgowości spółki zgodnie z przepisami rachunkowymi i podatkowymi, sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych oraz raportów statystycznych, sporządzanie i odpowiedzialność za prawidłowe sporządzenie deklaracji podatkowych spółki do...
  • Head of Indirect Tax

    Klient portalu Praca.pl   wielkopolskie    praca mobilna
    siedziba firmy: Warszawa
    menedżer / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Indirect Tax Compliance: Responsibility for European VAT compliance ensuring timely and accurate filing of VAT returns. Provide advice and support to clients on all Indirect Tax related matters. Process Improvement: Ensure process quality and identify areas for process improvement within the VAT...
  • Specjalista ds. księgowości z językiem włoskim

    Praca.pl   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    10 dni
    Zakres obowiązków: Przetwarzanie faktur do płatności. Zarządzanie zobowiązaniami dla różnych podmiotów i dostawców. Realizacja transakcji i wykonywanie operacji księgowych, takich jak utrzymanie kont, wprowadzanie zapisów oraz uzgadnianie ksiąg rachunkowych. Analiza i interpretacja...
  • Księgowa / Księgowy

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    12 godz.
    Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za obsługę księgową Spółki w zakresie ewidencji księgowej i sprawozdawczości, a w szczególności za: Ewidencję faktur zakupu Współpracę z dostawcami i odbiorcami, weryfikację prawidłowości sald kont rozrachunkowych Bieżącą i okresową...
  • Specjalista ds. księgowości

    BetaMed S.A.   Chorzów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    kompleksowe prowadzenie ksiąg rachunkowych, kompleksowe prowadzenie dokumentacji i rozliczeń podatkowych, kontrola i sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym, prowadzenie ewidencji środków trwałych, księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z...
Zobacz więcej ofert pracy

Process Improvement Lead

GSK
Poznań
praca stacjonarna
1469 dni temu

At GSK Finance Hub we are inspired by the difference we make and challenge ourselves every day to improve the lives of patients and consumers. We are a high performing talented team which support our businesses in making the right decisions and driving GSK Finance towards best-in-class.

Process Improvement Lead
job No. 257774
Poznań,
BUSINESS GARDEN


Over 200 employees have already joined the ranks of the new financial centre, whose headquarter is located in Poznan.

 

Currently, we are looking for experienced candidates for the position of Process Improvement Lead. Please find details below. If you are interested in the role – apply and join our GSK Finance Hub – Europe!

As a  Process Improvement Lead (GSK Finance Hub) you will deliver world class P&F processes to the Regional GSK businesses in our Hubs balancing cost, quality, customer experience, risk management and to work with the Transformation initiatives (Process and system improvement) using Lean methodology and automated tools.

 

The role will require process and system expertise with a good level understanding of the end to end process to drive effective and efficient services to the Finance and Commercial Businesses. The role will initially support the stabilisation of the new Standardised Operating Model and then focus on process improvements and further transformation initiatives.

 

You will be responsible for supporting key P&F processes; The budgeting process, Consensus Forecasting, Management and performance reporting.

 

Your responsibilities:


During the Finance Operating Model Implementation phase the Process Improvement Lead will have a key role to ensure the successful transition of the new standardised Operating Model, underpinned by robust knowledge transfer & training plans leading to well-trained teams within the P&F Hub.

Post transition, the Process Improvement Lead key responsibilities will be to:

  • Act as a Process Expert on identified Planning & Forecasting (P&F) processes and related systems
  • Build in depth P&F process & system knowledge to support the regional Hub teams on issue resolution, including identification of workarounds to mitigate impact and agreeing right level of escalation to the global process and system teams.
  • Work in partnership with SAP/System Functional Consultants, GPO (Global Process Owner) and R&C (Risk & Compliance) on root cause analysis, work arounds and drive improvements
  • Build remote user knowledge through design & delivery of adequate training
  • Drive process improvement & standardisation, i.e. identify, propose and deliver continuous improvement to improve KPIs, Cost to Serve & Customer experience
  • Identify and Promote best practice and drive compliance to standard practices across the P&F ubs HubsHubs
  • Work with the Reporting Centre of Excellence and GPO (Global Process Owner) on transformation, Process or Technology Improvement Initiatives
  • Review and monitor Control to ensure risk Mitigation and drive remediation and action plan to ensure risks are mitigated. Act as control champion for his /her area, ensure understanding of control, testing & monitoring is embedded with the Hub team. Recommend control design improvements
  • Escalate process and systems exceptions and ongoing systems issues to P&F Director, Regional Team and GPO
  • Feed into P&F GSK Strategy via the P&F Director
Why You?
  • University degree in Business, Finance or related area.
  • Minimum 4 years of experience in expert role for a technical accounting area, process and systems in the Planning and Forecasting area
  • Budgeting, forecasting and reporting experience required
  • Previous experience of working with Finance Systems (SAP/JDE/SUN)
  • Experience of working on a Process or Technology improvement projects
  • Experience of working in a control / SOX environment
  • Experience working in corporate environment
  • Very high analytical and financial skills practised in complex environments
  • Ability to identify & resolve problems
  • Fluent English (minimum C1)
  • Excellent communication and organization skills
  • FMCG / Pharmaceutical industry experience would be a bonus
Why GSK?
  • We are a high performing talented team who support our businesses in making the right decisions and driving GSK Finance towards best-in-class
  • Career with purpose - whatever it is you’re doing, you’ll be sharing our mission to improve the quality of human life, by enabling people to do more, feel better and live longer
  • Possibility of developing within the role and company’s structure
  • Additional benefits (bonus plan, medical care, life insurance, pension scheme, sports card, recreation allowance, social fund)
  • Access to newest technologies and solutions
  • Integration events
  • Career at one of the leading global healthcare companies
  • Supportive & friendly working environment
  • Corporate culture based on our values: patient focus, integrity, respect and transparency
 

Podobne oferty

  • Treasury Specialist

    JTI GBS   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What this position is about - Purpose: Executing daily Treasury Accounting/Back Office activities; Taking part and delivering corporate global period closing process from Treasury side; Contributing to system improvements by proposing optimization, simplification and performing user acceptance...
  • Księgowy / Księgowa

    Infakt Sp. z o.o.   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Do Twoich obowiązków należeć będzie: indywidualna i kompleksowa obsługa klientów; samodzielne prowadzenie księgowości jednoosobowych działalności gospodarczych lub pełnej księgowości spółek z o.o. zgodnie z obowiązującymi przepisami; kontrola merytoryczna dokumentów i...
  • Asystent / Asystentka w Dziale Audytu

    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    17 godz.
    Do Twoich zadań będzie należało: udział w badaniu obszarów sprawozdań finansowych sporządzonych według Krajowych i Międzynarodowych Standardów Rachunkowości; pomoc w przygotowywaniu dokumentacji i raportów niezbędnych do wykonania badania sprawozdania finansowego; poznanie...
  • Młodszy Księgowy / Młodsza Księgowa

    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: wprowadzanie faktur zakupu do obiegu dokumentów; uzgadnianie rozrachunków i sald kont; analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych; sporządzanie sprawozdań statystycznych; rozliczanie wydatków kart pracowniczych; dokonywanie rozliczeń międzyokresowych kosztów;...
  • Accounts Payable Specialist with Romanian

    DXC Technology Polska Sp. z o.o.   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista mid / senior / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Responsibilities Processing invoices accurately and in compliance with accounting standards; Uploading bank statements and transactions; Handling queries related to invoices and payments; Assisting in performing month-end closing activities; Setting up new suppliers; Creating basic reports;...
  • Główny księgowy / Główna księgowa

    FAMAG Sp. z o.o.   Poniec    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twoje zadania: bieżące prowadzenie pełnej księgowości spółki zgodnie z przepisami rachunkowymi i podatkowymi, sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych oraz raportów statystycznych, sporządzanie i odpowiedzialność za prawidłowe sporządzenie deklaracji podatkowych spółki do...
  • Head of Indirect Tax

    Klient portalu Praca.pl   wielkopolskie    praca mobilna
    siedziba firmy: Warszawa
    menedżer / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Indirect Tax Compliance: Responsibility for European VAT compliance ensuring timely and accurate filing of VAT returns. Provide advice and support to clients on all Indirect Tax related matters. Process Improvement: Ensure process quality and identify areas for process improvement within the VAT...
  • Specjalista ds. księgowości z językiem włoskim

    Praca.pl   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    10 dni
    Zakres obowiązków: Przetwarzanie faktur do płatności. Zarządzanie zobowiązaniami dla różnych podmiotów i dostawców. Realizacja transakcji i wykonywanie operacji księgowych, takich jak utrzymanie kont, wprowadzanie zapisów oraz uzgadnianie ksiąg rachunkowych. Analiza i interpretacja...
  • Księgowa / Księgowy

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    12 godz.
    Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za obsługę księgową Spółki w zakresie ewidencji księgowej i sprawozdawczości, a w szczególności za: Ewidencję faktur zakupu Współpracę z dostawcami i odbiorcami, weryfikację prawidłowości sald kont rozrachunkowych Bieżącą i okresową...
  • Specjalista ds. księgowości

    BetaMed S.A.   Chorzów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    kompleksowe prowadzenie ksiąg rachunkowych, kompleksowe prowadzenie dokumentacji i rozliczeń podatkowych, kontrola i sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym, prowadzenie ewidencji środków trwałych, księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z...