W Arche Consulting koncentrujemy się na połączeniu innowacyjnego podejścia do realizacji projektów rekrutacyjnych oraz profesjonalnego kontaktu z Klientami i Kandydatami. Połączenie zdobytego przez nas doświadczenia oraz pasji, z jaką skupiamy się na działaniu, pozwala nam na skuteczne wsparcie Firm w poszukiwaniu pracowników oraz pomoc Kandydatom w znalezieniu dobrej pracy.
Dla nowo utworzonego Shared Service Center poszukujemy osób na stanowiska specjalistyczne oraz seniorskie.
Dołączając do zespołu będziesz mieć możliwość tworzenia struktury od podstaw oraz brania udziału w migracji procesów. Poszukujemy osób samodzielnych, nastawionych na rozwój zawodowy.
Process Expert (AP/AR/GL)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: PE/RK
Zadania:
- definiowanie planu projektu, określanie zasobów zgodnie z celami, harmonogramem i ograniczeniami budżetowymi,
- ścisła współpraca z Project Managerem, szefem SSC i Grupą,
- koordynacja realizacji poszczególnych etapów projektu do momentu uruchomienia procesu,
- uczestnictwo w zarządzaniu zasobami wraz z Project Managerem,
- zapewnienie stałej jakości dla Klienta w procesie zmiany,
- udział w standaryzacji i poprawie efektywności procesów,
- współuczestnictwo w określaniu potrzeb szkoleniowych,
- prowadzenie dokumentacji procesowej.
Wymagania:
- min. 2 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w organizacji SSC, BPO.
- wykształcenie wyższe o profilu finansowym,
- doświadczenie oraz znajomość procesów finansowych (AP/AR/GL),
- doświadczenie w przenoszeniu procesów finansowo-księgowych,
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego,
- bardzo dobra znajomość MS Excel,
- znajomość SAP będzie dodatkowym atutem,
- umiejętności analityczne, nastawienie na usprawnianie procesów.
Firma oferuje:
- możliwość tworzenia struktur i procedur w nowopowstałym SSC,
- stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
- pakiet świadczeń dodatkowych,
- możliwość wykorzystywania języka angielskiego w codziennej pracy,
- możliwość podniesienia kompetencji zawodowych w międzynarodowym środowisku.