Przedsiębiorstwo usługowe GOS-ZEC specjalizujące się w obsłudze firm i instytucji w zakresie utrzymania czystości oraz fizyczną i techniczną ochroną osób i mienia poszukuje kandydata na stanowisko:
- Planowanie, organizowanie i monitorowanie działalności spółki w zakresie świadczenia usług porządkowo-czystościowych w sposób zapewniający terminową i efektywną realizację zadań z zachowaniem założonego planu i budżetu, uwzględniając wysoką jakość obsługi klienta,
- Kontrolowanie kosztów operacyjnych w spółce związanych z realizacją świadczonych usług oraz pozostałe kwestie dotyczące funkcjonowania spółki na rynku,
- Odpowiedzialność za umocnienie pozycji na rynku i zwiększanie zasięgu działalności firmy.
- Wykształcenia wyższego, kierunkowego (finanse, rachunkowość, ekonomia, zarządzanie przedsiębiorstwem) oraz dodatkowych kwalifikacji z dziedziny finansów/zarządzania MBA,
- Minimum 15 letniego doświadczenia w obszarze zarządzania płynnością finansową firmy powiązanej z usługami czystościowo-porządkowymi
- Wiedzy i doświadczenia w zakresie procedur i oceny projektów handlowych, rachunkowości, audytu oraz kontroli ekonomicznej i finansowej,
- Udokumentowanego udziału w realizacji dużych projektów outsourcingowych w roli zarządzającego w zakresie usług czystościowo-porządkowych
- Posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych,
- Umiejętności podejmowania strategicznych decyzji w zmieniających się warunkach,
- Asertywności, wysoko rozwiniętych zdolności przywódczych i interpersonalnych,
- Wysokiej kultury osobistej, samodzielności i zaangażowania,
- Doskonałej organizacji własnego czasu pracy,
- Dyspozycyjności i gotowości do częstych podróży służbowych,
- Znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2
- Prawo jazdy kategorii B- czynne
- Odpowiedzialne stanowisko i szeroki zakres kompetencji
- Pracę pełną wyzwań w dynamicznie i stale rozwijającej się firmie GOS-ZEC
- Partnerskie relacje w pracy zawodowej,
- Samochód służbowy, laptop, telefon,
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego i programu Multisport.
Poznaj
DGP DOZORBUD Grupa Polska Sp. z o.o.
Przez 30 lat swojej działalności Grupa Kapitałowa DGP wypracowała wartości jakimi się kieruje w procesach biznesowych. Do najważniejszych z nich należą
- jakość
- odpowiedzialność
- wiarygodność
- partnerstwo
Jesteśmy jedną z największych w Polsce grup firm świadczących usługi outsourcingu dla biznesu. Specjalizujemy się w branży ochrony, sprzątania i żywienia. Nasze usługi dedykujemy dla przedsiębiorstw, instytucji, placówek administracji państwowej i wojska. Swoją działalnością obejmujemy obszar całego kraju poprzez sieć oddziałów i placówek terenowych. Jesteśmy z Państwem już 30 lat. To dzięki partnerskiej współpracy zdobyliśmy doświadczenie i kompetencję, którym dzisiaj dzielimy się z naszymi Klientami. W swojej działalności kierujemy się zasadami społecznej odpowiedzialności biznesu. Jako doświadczony dostawca usług outsourcingowych zapewniamy swoim Klientom korzyści w sferze ekonomicznej i społecznej. Celem nadrzędnym jest skuteczność realizacji celów naszych Klientów. Jednak beneficjentami naszej strategii działania nie są wyłącznie Klienci. Zatrudniając ponad 6 000 pracowników bycie odpowiedzialnym i wiarygodnym pracodawcą jest dla nas priorytetem. Nasze działania prowadzimy w sposób etyczny i transparentny. Jesteśmy zwolennikami stałego dialogu z naszymi partnerami: Klientami, Dostawcami i Pracownikami. Misją Grupy Kapitałowej DGP jest dostarczanie najwyższej jakości usług w atmosferze wzajemnego szacunku i zaufania.